صفحه اصلی / آغاز به کار اتاق عمل شماره ۲ مرکز آموزشی درمانی امام خمینی‌(ره) کرمانشاه

آغاز به کار اتاق عمل شماره ۲ مرکز آموزشی درمانی امام خمینی‌(ره) کرمانشاه

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه از آغاز به کار اتاق عمل شماره ۲ این مرکز با انجام ۳۰ عمل جراحی خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز، بهنام‌رضا مخصوصی از آغاز به کار اتاق عمل شماره ۲ مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار داشت: اتاق عمل شماره ۲ این مرکز با انجام ۳۰ عمل جراحی روز گذشته آغاز به کار کرد.
مدیر‌عامل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه ادامه داد: این اتاق عمل دارای سه اتاق و پنج تخت فعال است و با کفپوش‌های پلی‌اورتان آنتی‌استاتیک و آنتی‌میکروبیال ، CSR استاندارد با تفکیک فضاهای تمیز و کثیف‌، اتاق پروفیلاکسی استاندارد و ریکاوری مناسب آماده ارائه خدمات در فضایی مطلوب به بیماران است.
وی به فعالیت ۲۰ پرسنل در این اتاق عمل اشاره و بیان کرد: اعمال جراحی فک و صورت در اتاق عمل شماره ۲ بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه صورت می‌پذیرد.
مخصوصی با اشاره به آمادگی همکاری این مرکز با پزشکان فوق‌تخصص پلاستیک، فک و صورت، افزود: علاوه بر اتاق عمل شماره ۲‌، اتاق عمل شماره یک و همچنین اتاق‌های عمل سوختگی و سرپایی نیز فعال هستند.
به گفته وی، در مجموع ۱۹ تخت در اتاق‌های عمل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه وجود دارد.
وی با بیان اینکه روزانه تعداد اعمال جراحی اتاق عمل شماره یک این مرکز در حدود ۱۰۰ عمل است، اضافه کرد: عمل‌های چشم‌، گوش‌، حلق و بینی و همچنین سوختگی در اتاق عمل شماره یک این مرکز آموزشی و درمانی انجام می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.