خطوط بی آرتی رشت که با حواشی متعدد و به رغم مخالفت کسبهها و اعضای شورای شهر در خرداد ماه ۹۴ طرح آن اجرا شد در اسفند ماه ۹۶ جمع آوری شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، خطوط بی آرتی رشت که با حواشی متعدد و به رغم مخالفت کسبهها و اعضای شورای شهر و در زمان شورای چهارم و شهردار محمد علی ثابت قدم در خرداد ماه ۹۴ طرح آن اجرا شد بعد از گذشت دو سال به دلیل جانمایی نامناسب و به تبع آن خسارتهای جانی و مالی به عابرین، موتور سواران و رانندگان عملاً در اسفند ماه ۹۶ جمع آوری شد.
از شب سوم اسفندماه امسال جمعآوری نردههای خطوط بی آر تی به دستور شورای پنجم رشت در حال جمعآوری است و در این میان شهروندان نظاره گر هدر رفتن هزینههای مادی و معنوی هزینه شده برای اجرای این پروژه هستند.
این پروژه نه تنها بار مالی فراوانی را به شهرداری تحمیل کرده بود بلکه با اجرای این پروژه عملاً کسب وکار کسبه از رونق افتاد و روزبه روز کسبه دو طرف خطوط بی آرتی مشتریان خود را از دست دادند بطوریکه برخی از آنها حاضر شدند به جای دیگر نقل مکان کنند.
به گفته شوراییها اجرای پروژه بی آر تی مصوبه شورای چهارم رشت را به همراه نداشت و اجرای بی آر تی در مسیری که جزو ورودی اصلی شهر بود اشتباه محض بود.
اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسانه و موقتی از سوی مدیران همچون قطع شبانه ۳۷ اصله درخت کهنسال در راستای اجرای این پروژه و هزینهای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و بازتاب آن در رسانههای ملی از اتفاقات ناگواری بود که در اذهان عمومی باقیمانده است.
گفتنی است، نردههای ویژه عبور اتوبوسهای بی.آر.تی از پنجشنبه شب تا صبح دیروز (جمعه) در مسیر میدان فرهنگ تا میدان حشمت منتهی به پیاده راه فرهنگی رشت، از سوی شهرداری کلانشهر رشت جمع آوری شد.
مردم رشت از تلاشهای مسئولین پیگیر این مسئله بخصوص شورای حمل و نقل و ترافیک و راهنمایی و رانندگی رشت تشکر و قدردانی کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز، خطوط بی آرتی رشت که با حواشی متعدد و به رغم مخالفت کسبهها و اعضای شورای شهر و در زمان شورای چهارم و شهردار محمد علی ثابت قدم در خرداد ماه ۹۴ طرح آن اجرا شد بعد از گذشت دو سال به دلیل جانمایی نامناسب و به تبع آن خسارتهای جانی و مالی به عابرین، موتور سواران و رانندگان عملاً در اسفند ماه ۹۶ جمع آوری شد.
از شب سوم اسفندماه امسال جمعآوری نردههای خطوط بی آر تی به دستور شورای پنجم رشت در حال جمعآوری است و در این میان شهروندان نظاره گر هدر رفتن هزینههای مادی و معنوی هزینه شده برای اجرای این پروژه هستند.
این پروژه نه تنها بار مالی فراوانی را به شهرداری تحمیل کرده بود بلکه با اجرای این پروژه عملاً کسب وکار کسبه از رونق افتاد و روزبه روز کسبه دو طرف خطوط بی آرتی مشتریان خود را از دست دادند بطوریکه برخی از آنها حاضر شدند به جای دیگر نقل مکان کنند.
به گفته شوراییها اجرای پروژه بی آر تی مصوبه شورای چهارم رشت را به همراه نداشت و اجرای بی آر تی در مسیری که جزو ورودی اصلی شهر بود اشتباه محض بود.
اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسانه و موقتی از سوی مدیران همچون قطع شبانه ۳۷ اصله درخت کهنسال در راستای اجرای این پروژه و هزینهای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و بازتاب آن در رسانههای ملی از اتفاقات ناگواری بود که در اذهان عمومی باقیمانده است.
گفتنی است، نردههای ویژه عبور اتوبوسهای بی.آر.تی از پنجشنبه شب تا صبح دیروز (جمعه) در مسیر میدان فرهنگ تا میدان حشمت منتهی به پیاده راه فرهنگی رشت، از سوی شهرداری کلانشهر رشت جمع آوری شد.
مردم رشت از تلاشهای مسئولین پیگیر این مسئله بخصوص شورای حمل و نقل و ترافیک و راهنمایی و رانندگی رشت تشکر و قدردانی کردند.