صفحه اصلی / گرفتاری کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی برای دریافت هزینه‌ بیمه تکمیلی

گرفتاری کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی برای دریافت هزینه‌ بیمه تکمیلی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ماین نیوز، منابع خبری درمعدن زغال سنگ البرز شرقی با اعلام این خبر گفتند: حدود ۸۰۰ نفر از کارگران شاغل در مناطق معدنی زغال سنگ البرز شرقی که از ابتدای سال جاری (۹۶) تحت پوشش بیمه تکمیلی آرمان قرار گرفته‌اند اما اکنون دو ماه است که به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه‌های خود نمی‌توانند، هزینه‌های درمانی خود را وصول کنند.
او با بیان اینکه بهانه شرکت بیمه گر علت پرداخت نکردن هزینه‌های درمانی کارگران را بدحسابی شرکت البرز شرقی عنوان کرده است در ادامه گفت: کارفرما به ازای هر یک از کارگران و اعضای خانواد‌هایشان ماهانه مبلغ دوازده هزار و۵۰۰تومان بابت پوشش بیمه تکمیلی درمان کسر می‌کند.
او گفت: به غیر از کسر سهم کارگران، کارفرما درصدی از هزینه‌های درمان تکمیلی کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی را متقبل شده است که باید به شرکت بیمه گر بپردازد.
این منبع کارگری با بیان اینکه ادامه روند جاری منجر به افزایش مشکلات مالی و دغدغه‌های روحی برای کارگران معدنچی البرز شرقی شده است، اظهار داشت: انتظار داریم مسئولان شرکت البرز شرقی برای رفع مشکلات به وجود آمده برای بیمه شدگان راه حلی بیاندیشند تا این قشر آسیب پذیر را از بلا تکلیفی نجات دهند.
 

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.