صفحه اصلی / امیرعبداللهیان: نتیجه رویکرد آمریکا درمورد قدس وحدت بیشتر گروه های فلسطینی است

امیرعبداللهیان: نتیجه رویکرد آمریکا درمورد قدس وحدت بیشتر گروه های فلسطینی است

به گزارش کسب و کار نیوزبه نقل از خانه ملت ، حسین امیرعبداللهیان در دیدار مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در تهران از مواضع این کشور نسبت به اظهارات اخیر رییس جمهوری آمریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس قدردانی کرد.
وی ادامه داد: مناسبات خوب ایران و سوئیس بر لزوم تقویت و گسترش هر چه بیشتر ارتباطات دو کشور در عرصه های مختلف بویژه روابط پارلمانی ضروری است.
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل به مسائل بحرین و یمن نیز اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از اتخاذ راه حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند اما باید در روند ارسال کمک های انسان دوستانه به این کشور تسریع شود.
امیرعبداللهیان یادآور شد: آل خلیفه با رویکرد نظامی و امنیتی شکاف عظیمی را در بین حکومت و مردم ایجاد کرده است‌. بنابراین از کشور سوئیس به عنوان کشور حامی مسائل حقوق بشری انتظار درک بیشتر شرایط موجود در این کشور را داریم.
وی در پایان نسبت به موفقیت سفیر جدید در انجام ماموریت های خود در تهران ابراز امیدواری کرد.
** تاکید بر اتخاذ راه حل سیاسی جهت برون رفت از مشکلات یمن
مارکوس لاتینر سفیر سوئیس در تهران نیز در این دیدار تصریح کرد: این کشور علاقه‌مند به گسترش روابط دوجانبه و ارتقای سطح مناسبات با جمهوری اسلامی ایران است و در همین زمینه استفاده بهتر از ظرفیت های موجود بین روابط دو کشور را خواستار شد.
وی به نقش و جایگاه با اهمیت پارلمان های دوکشور اشاره و خاطرنشان کرد: سوئیس علاقه‌مند به گسترش روابط پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با ثبات در منطقه است.
سفیر سوئیس در تهران با همسو دانستن مواضع کشورش در بسیاری از زمینه ها با جمهوری اسلامی ایران، نسبت به اتخاذ راه حل سیاسی جهت برون رفت از مشکلات منطقه بویژه در یمن تاکید کرد.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

الزام صدور صورتحساب الکترونیکی از اول مهرماه

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.