صفحه اصلی / تجلیل روزنامه کسب و کار از قهرمان وزنه برداری جهان

تجلیل روزنامه کسب و کار از قهرمان وزنه برداری جهان

به گزارش کسب و کار نیوز غلامرضا محمدمرادی عصر روز دوشنبه  با حضور در منزل علی هاشمی در دهستان مورت از توابع بخش چوار با این جوان نام آشنا دیدار و افتخارآفرینی وی را ستود و گفت: قرار گرفتن شما در سکوی نخست وزنه برداری جهان، مایه فخر و مباهات دنیای اسلام، ایران، ایلام و زادگاه تان است و به خاطر این توفیق ارزنده، سجده شکر به جای می آوریم.
وی با بیان اینکه حرکت ارزشمند و اقدام فرهنگی شما در هنگام اهدای مدال ها و عدم مصافحه با آن خانم؛ تمام نگاه ها و افکار جهانی را به خود خیره ساخت، اظهار داشت: شما با این اقدام دینی و اخلاقی، یکی از بهترین معروف ها را به نمایش گذاشتید و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی احیاء کردید که جای بسی تقدیر و سپاس دارد.


این قهرمان وزنه برداری جهان نیز در این دیدار با تشکر و سپاس ویژه از همه مردم و مسئولان، تلاش ها و زحمات همه رسانه های دیداری و شنیداری را شایسته تقدیر دانست و گفت: تا ابد مدیون این همه ابراز لطف و محبت مردم، مسئولان و رسانه ها هستم.
علی هاشمی اظهار داشت: امیدوارم که با دعای خیر مردم و با تلاش و تمرین شبانه روزی، بتوانم در مسابقات آتی آسیا و المپیک نیز افتخار کسب نمایم و دل هموطنانم را شاد کنم.


 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.