صفحه اصلی / خصوصی ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند

خصوصی ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی افزود: در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی اشکالات اساسی وجود دارد، این موضوع را نیز مجمع تشخیص مصلحت نظام در گزارشی اعلام و بیان کرد که در اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی درست عمل نشده است.
وی افزود: یکی از مبحث های اصل ۴۴ این بود که کشور از نظر اقتصادی، رقابتی کنیم و امکانات اقتصادی در دست مردم باشد. شما امکانات دولتی شرکت ها را بابت دیون داده اید. کسری بودجه تان را به این صورت حل کرده اید. این مساله، اصل ۴۴ نبوده است.
لاریجانی ادامه داد وزارت امور اقتصادی و دارایی بداند اشکالاتی که در گزارش نظارتی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و نحوه اجرای قانون سیاست های کلی آمده، درست بوده و باید این اشکالات را هر چه سریعتر حل کنند.
وی تاکید کرد کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نیز پیگیر این موضوع در قانون بودجه سال ۹۷ کل کشور خواهد بود، اگر این مشکلات حل نشود روال اقتصادی کشور سامان نمی یابد.
رییس مجلس در ادامه از کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خواست تا پیشنهادی در بودجه سال ۹۷ ارائه کند تا خصولتی به بخش خصوصی واگذار شود.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.