صفحه اصلی / معاون اول رئیس جمهوری وارد کرمانشاه شد

معاون اول رئیس جمهوری وارد کرمانشاه شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا ، استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان از معاون اول رئیس جمهوری و هیات همراه در فرودگاه استقبال کردند.
جهانگیری در این سفر با همراهی برخی از وزیران و معاونان رئیس جمهوری از نزدیک به بررسی و ارزیابی روند امدادرسانی و حل مشکلات مردم مناطق زلزله زده خواهد پرداخت و در جریان روند اسکان مردم و نحوه اجرای برنامه بازسازی خانه های تخریب شده قرار خواهد گرفت.
معاون اول رئیس جمهوری همچنین پس از بازدید و اطلاع از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده، ضمن حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران که در کرمانشاه برگزار خواهد شد، با صدور دستورهای لازم برای رفع مشکلات، تصمیم های مقتضی به منظور رفع کاستی ها و سرعت بخشیدن به اسکان مردم زلزله زده و نحوه اجرای برنامه های بازسازی مناطق زلزله زده اتخاذ خواهد کرد.
جهانگیری را در این سفر وزیران راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون امور مجلس رئیس جمهوری، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور همراهی می کنند.
زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون ۴۸۳ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دستکم ۳۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزیی دیدند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.