صفحه اصلی / اختلال تلفنی در مرکز شهید سلیمانی حسن آباد مخابرات تهران از فردا

اختلال تلفنی در مرکز شهید سلیمانی حسن آباد مخابرات تهران از فردا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  مخابرات منطقه تهران ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید سلیمانی حسن آباد با پیش شماره ۵۶۲۲ در محدوده حسن آباد، بلوار امام خمینی، هاجری، شهید محمد علی رستمی و کوچه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.
بر اساس آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی ابتدای سال ۱۳۸۶ تا انتهای شهریورماه امسال در حالی به رقم ۳۸.۶۹ درصد رسید که در سال ۱۳۸۶ این ضریب ۳۳.۴۳ درصد و در پایان خردادماه امسال ۳۸.۶۱ بود.
تعداد تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال ۳۰ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۳۲۳ شماره و تا پایان پارسال ۳۰ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳۳ شماره بود.
البته رسیدن ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد ۳۸.۶۹ نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از ۱۶۵ میلیون سیم کارت هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان وسیله ای محبوب برای ارتباط مردم با یکدیگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پایان شهریورماه امسال در حالی به ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۱۸ مشترک رسیده که این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال ۹ میلیلون و ۴۰۸ هزار و ۲۳ مشترک بوده است.
تعداد تلفن همگانی کشور نیز تا پایان خردادماه امسال ۱۱۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه و تا پایان سال ۱۳۹۵ حدود ۱۱۵ هزار و ۷۶۴ دستگاه بود که این امر نشان از کاهش تعداد دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
تازه ترین گزارش دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد روستاهای دارای تلفن خانگی را ۴۸،۹۷۶ روستا اعلام کرده؛ در حالی که این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال ۴۹ هزار و ۲۹ روستا بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.