صفحه اصلی / تلاش ایتالیا برای رهایی از فاجعه ناکامی در راه صعود به جام جهانی

تلاش ایتالیا برای رهایی از فاجعه ناکامی در راه صعود به جام جهانی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،  رویترز اعلام کرد، تیم ملی فوتبال ایتالیا در بازی رفت پلی ‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره اروپا در خانه سوئد با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. دیدار برگشت دو تیم امشب (دوشنبه) در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار می شود.
سرمربی تیم ایتالیا بعد از بازی پرتنش در دیدار رفت پلی آف مقابل سوئد گفت که تیم او تلاش می کند با بازی فوتبال به جام جهانی صعود کند.
جامپیئرو ونتورا گفت که ماهها طول می کشد تا به تمام نصایحی که در مورد این بازی به او شده گوش کند.
ایتالیا در بازی رفت روز جمعه با نتیجه یک بر صفر مغلوب سوئد شد.
ایتالیا با این باخت، برای اولین بار در ۶۰ سال گذشته در آستانه حذف از جام جهانی قرار گرفته است و به همین علت فشار روانی بالایی بر تیم حاکم است.
ایتالیا از بازی خشن دیدار رفت گله مند بود. بینی لئوناردو بونوچی مدافع چپ ایتالیا در این دیدار در اثر برخورد آرنج بازیکن سوئد شکست. بونوچی امشب با ماسکی بر صورت به میدان می رود. سوئد هم از ترفند رقیب ناخشنود بود.
ونتورا گفت: اگر صعود کنیم مایلم بگویم که با بازی فوتبال صعود کردیم. نمی دانم چه بازی خواهد بود، اما امیدوارم این بازی با روحیه درست برگزار شود.
تاکتیک های ونتورا و آرایش تیم او موضوع بحث های داغ بوده است. او در بازی رفت به جای آرایش ۲-۴-۴ مورد نظر خود، از آرایش ۲-۵-۳ استفاده کرد. ایتالیایی ها مایلند بدانند امروز با چه آرایشی تیم روانه زمین می شود و به جای مارکو وراتی که محروم است، چه کسی بازی می کند.
ونتورا گفت: اگر بخواهم به تمام نصایحی که در چند روز گذشته شده گوش کنم ماهها طول می کشد. انتظار نداشتم این گونه باشد. می توانم شما را مطمئن کنم که سرمربیان به نصایح گوش می کنند و آنها را تحلیل می کنند. اما در نهایت این ما هستیم که تصمیم می گیریم.
جان لوئیجی بوفون کاپیتان و دروازه بان کهنه کار ایتالیا نیز گفت تیم تحت فشار روانی بالایی است.
وی گفت: ما نمی توانیم هیچ اشتباهی کنیم. تمرکز ما پیروزی روی کاری است که باید انجام دهیم تا پیروز شویم. اگر موفق به صعود نشویم همه باید مسئولیت را به عهده بگیرند. تمرکز من روی بازی است و امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند. سوئد تیم مستحکمی است.
بوفون گفت: ما می دانیم که می توانیم این بازی را ببریم. رویای ما صعود به جام جهانی است. این بازی مهمی برای ما و تاریخ تیم ملی ایتالیا است.
وی ادامه داد: من در دوران حرفه ای ام با شرایط مشابهی روبرو بوده ام، گاهی موفق شده ام و گاهی ناکام مانده ام. این بازی برای همه ما بسیار مهم است. شرایط من در حال حاضر اهمیتی ندارد. صعود به جام جهانی باعث خرسندی ماست.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.