صفحه اصلی / راهبرد کمیته ملی المپیک برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی و المپیک

راهبرد کمیته ملی المپیک برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی و المپیک

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی در سلسله نشست های تخصصی آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک نوجوانان ۲۰۱۸ با رئیسان فدراسیون ‌های ووشو و کبدی گفت: امیدواریم با برگزاری و تداوم این نشست ها ضمن اجرای مصوبات ستاد عالی بازی ها، هماهنگی‌های لازم جهت آماده سازی بهتر تیم ها انجام گیرد.
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز در این نشست در خصوص محل برگزاری رقابت ها آسیایی و المپیک نوجوانان و آخرین قوانین و تغییرات صورت گرفته از سوی میزبان گزارشی ارائه کردند.
مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو نیز با ارائه گزارشی از موفقیت‌های تیم ملی در ماه های اخیر اطمینان دادند که ووشو کاران مانند ادوار گذشته با قدرت کامل در بازی های آسیایی اندونزی حضور خواهند یافت که البته برای رسیدن به این هدف به حمایت بیشتر مسئولان نیاز داریم.
محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی نیز گفت: تیم ملی کبدی در دو بخش مردان و زنان با قدرت کامل به مصاف رقبای آسیایی خود خواهد رفت و با توجه به رشد این رشته در میان کشورهای دیگر قاره، امیدوارم در این دوره از بازی ها از کبدی بیشتر حمایت شود.
هجدهمین دوره بازی‌ های آسیایی مردادماه سال۱۳۹۷ در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار خواهد شد.
همچنین سومین دوره بازی های المپیک نوجوانان ۹تا۲۰مهرماه سال ۹۷/ یکم تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ و با شرکت چهار هزار و ۸۰۰ ورزشکار ۱۵ تا ۱۸ ساله از ۲۰۰ کشور جهان در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.