صفحه اصلی / رشد ۱۹ درصدی حجم معاملات در بورس کالای ایران

رشد ۱۹ درصدی حجم معاملات در بورس کالای ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۹۲ هزار و ۷۰ تن انواع کالا به ارزش ۷ هزار و ۶۷ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار، ۵۵ هزار تن سنگ آهن، ۲۳۱ هزار و ۸۰۴ تن فولاد، ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵ هزار و ۶۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۰ کیلوگرم طلا و ۶۰ تن روی از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۶۹ هزار و ۹۳۷ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار، ۱۵۸ هزار و ۹۳ تن قیر، ۶۴ هزار و ۷۳ تن مواد پلیمری، ۶۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۸۶۳ تن مواد شیمیایی، ۳۲ هزار و ۱۹۰ تن گوگرد، یک هزار و ۵۸ تن روغن پایه، ۴۰ تن انواع گازها و خوراک و همچنین ۳ هزار و ۶۲۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران طی هفته مذکور، شاهد معامله ۶۱ هزار و ۹۲۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۶۳ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۳ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۷۰ هزار قطعه جوجه یک روزه و ۸ هزار و ۱۰۰ تن شکر سفید مشاهده شد.
لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران هم ۷۵ تن مواد معدنی داد و ستد شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.