صفحه اصلی / همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز حجه الاسلام و المسلمین  محمدحسین پور  در نشستی که با خبرنگاران در محل اتاق جلسات اداره فرهنگ وارشاداسلامی شاهرود داشت از تشکیل هشت کمیته خبر داد و گفت : این کمیته ها فعالیت ها خود را آغاز کرده و در حال طراحی برنامه های مربوطه هستند .
حجه الاسلام حسین پور گفت: با مدارس شهرستان هم هماهنگ شده تا دانش آموزان با ذوق و سلیقه خود دست نوشته ها و شعارهای مرگ برآمریکا و اسراییل تهیه کنند.
وی ادامه داد: ایجاد غرفه های نمایشگاهی در مسیر راهپیمایی، تهیه بروشور و ویژه نامه ، تهیه جزواتی از جنایت های آمریکا پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه های این روز است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: از آنجا که ١٣ آبان امسال مصادف با ماه صفر است، تلاش می شود برنامه های این روز با شور حسینی برگزار شود وبرای همین ، برنامه تعزیه خوانی ، تواشیح و مداحی نیز اجرا خواهد شد.
وی برای استفاده از جوانان و نوجوانان در برگزاری آیین ١٣ آبان تاکید کرد و گفت: هماهنگی هایی برای حضور ورزشکاران با لباس های ورزشی و هیات های مذهبی انجام شده است.
حسین پور افزود: روز ١٣ آبان مناسبت های مختلفی داشته و روز ملی استکبار ستیزی مردم ایران است و تا زمانی که آمریکا در حال توطئه و دسیسه بر علیه ملت ایران و سایر ملت ها باشد، همچنان مصداق استکبار جهانی است.
وی زمان آغاز راهپیمایی روز ١٣ آبان در شهر شاهرود را ساعت ٩ صبح اعلام کرد وگفت: محل شروع راهپیمایی مقابل مسجدجوادالائمه (ع) در خیابان شهدا و پایان آن ساعت گل است.
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود هم در این نشست ضمن خیر مقدم حجه السلام و المسلمین حسین پور مسئول ستاد و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گفت : ١٣ سیزده آبان روز تجلی دوباره ، شجاعت ، روز دانش آموز است ، همه باید به همراه  دانش آموزان و جوانان در این همایش بزرگ شرکت نمائیم .
شعبانعلی آشوری دراین نشست خبری گفت : اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هم به عنوان عضو این کمیته ، فعالیت های فرهنگی و هنری  « نمایشگاه نقاشی ، عصر شعر و داستان و…  » را در مجتمع فرهنگی و هنری  مهر برگزار خواهد کرد .
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت : هماهنگی و اطلاع رسانی با مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری ، هنرمندان ،  واحد های تحت پوشش ، کارکنان و تشویق آنها جهت شرکت در مراسم  یوم ا… ١٣ آبان از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار داریم .

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.