صفحه اصلی / استقرار ۸۶ پایگاه فوریت های پزشکی در مسیر تردد زوار اربعین کرمانشاه

استقرار ۸۶ پایگاه فوریت های پزشکی در مسیر تردد زوار اربعین کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز فریدون صادقی در حاشیه برگزاری همایش بزرگ پرسنل فوریت های پزشکی کشور در کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه زائران اربعین از پنج ورودی وارد استان کرمانشاه و مرز خسروی می شوند، افزود: نیروهای اورژانس همچنین در ۴۱ نقطه استان منتهی به مرز خسروی مستقر هستند.
وی به اختصاص ۱۲۸ دستگاه آمبولانس از استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین اشاره کرد و گفت: همچنین ۵۶ دستگاه آمبولانس از ۱۱ استان دیگر برای خدمات رسانی به زوار وارد استان شده است.
وی به یک دستگاه بالگرد مستقر در هوانیروز کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: یک فروند بالگرد نیز از استان مازندران برای استقرار در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) قصرشیرین مستقر می شود.
صادقی استقرار ۲ بیمارستان صحرایی و یک درمانگاه در قصرشیرین را از دیگر خدماتی ذکر کرد که در طول حضور زوار اربعین در استان کرمانشاه توسط کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین ارائه می شود.
وی به آمادگی کامل کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین برای خدمات رسانی به زوار وارد شده اشاره کرد و افزود: در بحث دارو نیز تدارکات لازم دیده شده و از ظرفیت دیگر سازمان ها نیز برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار اربعین استفاده می کنیم.
طبق تصمیم ستاد مرکزی اربعین قرار است امسال ۵۰۰ هزار تن از زائران کشورمان و زائران اتباع خارجی از مرز رسمی خسروی در ایام اربعین حسینی به کربلای معلا عزیمت کنند.
مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد، کربلا، کاظمین و سامراست که این مرز رسمی تا بغداد پایتخت کشور عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.
مرز خسروی در ۲۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع شده است.

 

همچنین مطالعه کنید:

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اسنپ، از زمان شروع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.