صفحه اصلی / لزوم توجه ویژه به فرهنگ سازی ایمنی و مشارکت تمامی کارکنان در مسائل HSE

لزوم توجه ویژه به فرهنگ سازی ایمنی و مشارکت تمامی کارکنان در مسائل HSE

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب اولین جلسه ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در سال جاری با حضور مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.  
مدیرعملیات با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گفت: با رهنمود ها و تاکیدات مهندس ناصری پور و تلاش همه کارکنان خصوصا همکاران اداره HSE  خوشبختانه در طول یک سال اخیر حادثه ای در مناطق عملیاتی شرکت اتفاق نیافتاده و این خود گواهی روشن بر تخصص، تلاش و توان همکاران در واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت است.    
وی با تاکید بر فرهنگ سازی ایمنی و مشارکت تمامی کارکنان در مسائل  HSEگفت: بدلیل اهمیت این مسائل در روند کاری شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و نقش حیاتی موضوعات بهداشت صنعتی، ایمنی صنعتی و محیط زیست در فرآیند تولید شرکت، این جلسات در بازه های زمانی کوتاه تری تشکیل شده تا همه کارکنان اعم از (نیرو های ستادی و عملیاتی) در روند بهبود فرهنگ HSE شرکت مشارکت داشته باشند .
در ادامه این جلسه فتاحی سرپرست اداره بهداشت ایمنی و محیط زیست  شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز ضمن خوشامدگویی، تقدیر و تشکر از حاضرین جلسه، رویکرد و توجه ویژه مدیر عامل محترم و تلاش تمامی همکاران ستادی و عملیاتی را نقطه عطف فرآیند HSE شرکت دانسته و بهبود تمامی شاخصهای عملکردی HSE  را در گرو همکاری همه جانبه تمامی واحدهای سازمانی و کارکنان شرکت دانستند.
وی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد واحد  HSE شرکت و تشریح فعالیتهای صورت گرفته در حوزه های مختلف پرداخت، و سپس موارد مهم و قابل پیگیری در ستاد و مناطق عملیاتی مطرح، بررسی و نسبت به آنها تصمیم گیری لازم صورت گرفت.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.