صفحه اصلی / رفتار خیرخواهانه خیران اصناف، نمایانگر جایگاه عمیق فرهنگ و ارزش های اسلامی در بازار است

رفتار خیرخواهانه خیران اصناف، نمایانگر جایگاه عمیق فرهنگ و ارزش های اسلامی در بازار است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز با همراهی سرهنگ تقی پور رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و معاونان وی و همچنین قربانی رئیس اتحادیه نانوایان کرج با حضور در واحد صنفی نانوایی در منطقه جواد آباد کرج به مدیریت آقای عبدی ، از تلاش های او در ارائه خدمات شایسته به شهروندان و اقدام خیر خواهانه در جهت توزیع نان رایگان به افراد نیازمند تقدیر کردند .
حمید کریمی در این ملاقات، ضمن قدردانی از متصدی و کارکنان این واحد صنفی نانوایی گفت : در سطح بازار، انسان های پرتلاش، مصمم و خیر اندیشی حضور دارند که اندیشه و رفتارشان، نمایانگر باورهای عمیق مذهبی و فرهنگ والای کسب و کار اسلامی است .
وی افزود : این رفتار و اندیشه در بسیاری اوقات زمینه ساز حرکت های بزرگ و تاثیر گذار در سطح جامعه شده است که نمونه های آن در گوشه وکنار شهر فراوان هستند .
کریمی اظهار امیدواری کرد : با گسترش فعالیت های مجمع خیران اصناف و بازاریان البرز، مجموعه فعالیت های خیرخواهانه کسبه سطح شهر، تجمیع و هدفمند شود تا نتایج حاصله نیز در سطح جامعه تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.