چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / همکاری سوئد و دانمارک در مقابله با حملات سایبری

همکاری سوئد و دانمارک در مقابله با حملات سایبری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از گاردین، این دو کشور اسکاندیناوی اعلام کرده اند قصد دارند در برابر تهدیدهای روسیه به تقویت همکاری های دفاعی، امنیتی و حفاظت اطلاعاتی خود بپردازند و به نوعی کشور خود را از گزند این گونه حملات حفظ کنند.
وزیران دفاع این دو کشور در بیانیه ای در خلال یک نشست در استکهلم عنوان کرده اند:" در طول یک سال اخیر، حملات سایبری، انتشار اخبار دروغین و شایعه پراکنی از سوی طرف های روسی تشدید یافته و ما موظف هستیم به مقابله با این تهدیدات بپردازیم. این گونه اخبار و حملات سایبری بطور قطع تاثیر منفی در رویکرد دولت و همچنین افکار عمومی خواهد داشت ".
آنها در ادامه افزودند:" وقتی مردم و شهروندان نتوانند خبر درست را از خبر نادرست و دروغین تشخیص دهند، در جامعه احساس نا امنی ایجاد می شود و از آنجا که کشورهای ما برای رفاه حال مردم و آرامش فکری آنها احترام و اهمیت خاصی قائل است، ما می خواهیم با همکاری های دوجانبه، امنیت سایبری و قدرت دفاعی جامعه خود را تقویت کنیم".
موسسه مسائل بین المللی در استکهلم سوئد در سال جاری میلادی، کشور روسیه را به انتشار اخبار و اسناد دروغین، شایعه پراکنی و حملات سایبری متهم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.