صفحه اصلی / واکنش جوادی به وضعیت نامشخص تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال

واکنش جوادی به وضعیت نامشخص تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، اکبر فلاح، علیرضا رضایی و محمدحسن محبی سه چهره سرشناسی بودند که هدایت تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال به آن‌ها پیشنهاد شد اما این سه مربی با توجه به فاصله کم تا رقابت‌های جهانی ترجیح دادند مسوولیت قبول نکنند.
‎ابراهیم جوادی یکی از اعضای شورای فنی در مورد تعیین تکلیف تیم امید گفت:‌ محمدحسن محبی سرمربی پیشین تیم ملی، اکبر فلاح سرمربی پیشین تیم ملی جوانان و علیرضا رضایی مدیر پیشین تیم‌های ملی سه گزینه‌ای بوده‌اند که پیشنهاد ترکان مدیر تیم‌های ملی را برای سرمربیگری تیم امید را به دلایل مختلف نپذیرفته‌اند.
او خاطرنشان کرد: فرصت کمی تا رقابت‌های امیدهای جهان داریم و باید تا اواخر هفته آینده تکلیف سرمربی تیم امید را مشخص کنیم. زمان محدود است و باید هرچه سریع‌تر کار شروع شود. امیدوارم ترکان در اسرع وقت با نفرات بعدی مذاکره و در جلسه اواخر هفته آینده سرمربی را معرفی کنیم تا وی کار خود را شروع کند.
جوادی هم‌چنین گفت: کشتی نیازمند یک فرد قوی برای هماهنگ کردن سه رده سنی خود است تا مشکلات امروز آن کاهش یابد.
‎او با بیان این مطلب در مورد نشست مشترک شوراهای فنی با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این نشست با اشاره به این که جایگاه کشتی ایران در دنیا همان جایگاهی اول؛ دوم یا سومی است که همواره در در چند سال گذشته در دنیا داشته است، به وزیر ورزش گفتم که ما یک کشور صاحب سبک در کشتی دنیا هستیم و نتیجه فرانسه، جایگاه واقعی کشتی آزاد ایران در جهان نیست، البته ما به دنبال آینده‌نگری هستیم و بر مسابقات انتخابی تاکید می‌کنیم و طبیعی است که ممکن است هزینه‌هایی هم بپردازیم.
‎وی با اشاره به این که کشتی نگاه المپیکی و حمایت ویژه دولت را می‌خواهد؛ خاطرنشان کرد: ما روز چهارشنبه چندین ساعت در جلسه شورای فنی صحبت کردیم و مشکلات را عنوان کردیم و  به یک لیدر و فرد قوی برای هماهنگ کردن کلیه امور در تمامی رده‌های سنی در کشتی آزاد نیاز داریم که این موارد را نیز به اطلاع وزیر ورزش رساندیم.
جوادی در پایان با قدردانی از وزیر ورزش برای تشکیل جلسه و شنیدن دغدغه اهالی کشتی گفت: دعوت خادم از سلطانی‌فر و حضور ایشان در نشست‌های شورای فنی می‌تواند تعامل وزارت و کشتی را افزایش دهد و نتایج خوبی خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.