صفحه اصلی / ماکوگردی جوانان و نوجوانان منطقه آزاد ارس

ماکوگردی جوانان و نوجوانان منطقه آزاد ارس

مدیر امور بانوان منطقه آزاد ارس در این بازدید گفت: برگزاری اردوهای دانش آموزی جوانان و نوجوانان به مناطق آزاد و بازدید آنها از این مناطق، زمینه ساز توسعه گردشگری و ارتقاء فرهنگی می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، زهرا بهاری در حاشیه بازدید جوانان و نوجوانان منتخب منطقه آزاد ارس از منطقه آزاد ماکو با اشاره به پیشرفت های چشمگیر و پروژه های در دست اجرای سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: خوشبختانه در بازدیدی که از فرودگاه؛ قلعه قبان، پارک امام خمینی و کاخ سردار که در دست مرمت است، داشتیم آینده ای درخشان برای این منطقه پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: این اردو با هدف آشنایی جوانان از فعالیت های انجام گرفته در منطقه آزاد ماکو و سنجش و مقایسه آن با دیگر مناطق با توجه به تازه تاسیس بودن این منطقه انجام شد.
مدیرامور بانوان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: بسیار علاقمند بودیم از پتانسیل های بی نظیر منطقه آزاد ماکو از جمله چشمه ثریا، منشور بازالتی و طبیعت بسیار زیبای ماکو دیدن کنیم که به دلیل محدود بودن زمان اردو این امکان فراهم نشد.
وی ادامه داد: این اردو برای منتخبین طرح صبا از بین ۲۸۴ نفر جوان و نوجوان به مقصد منطقه آزاد ماکو انجام گرفته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، جوانان و نوجوانان منطقه آزاد ارس از قلعه قبان، باغچه جوق، پارک امام، بازارچه مرزی و فرودگاه منطقه آزاد ماکو بازدید کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.