صفحه اصلی / نشان تجاری هواوی پی در اروپا ثبت شد

نشان تجاری هواوی پی در اروپا ثبت شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از زومیت هواوی نشان تجاری هواوی پِی را در اروپا ثبت کرده است و این یعنی کشورهایی که در این ناحیه حضور دارند، در آینده می‌توانند از خدمات پرداخت دیجیتال این شرکت بهره ببرند. راه‌کار پرداخت موبایل هواوی عملکردی شبیه به سرویس‌های اندروید پی و سامسونگ پی دارد؛ اما در حال حاضر این سرویس فقط در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. حال به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد سرویس مورد نظر را گسترش دهد و هم‌زمان با شروع رویداد ایفا ۲۰۱۷ برلین، احتمال دارد این شرکت خبرهایی در مورد پتانسیل‌های گسترش سیستم پرداخت موبایل خود منتشر کند. البته باید اشاره کنیم که در حال حاضر این موضوع تأیید نشده است که سرویس هواوی پی حتما در رویداد مورد بحث معرفی شود.
در سند مربوط به نشان تجاری هواوی پی، لوگوی این سرویس به همراه رنگ‌های استفاده‌شده در آن به چشم می‌خورد. تاریخ ثبت این نشان تجاری ۲۹ آگوست (۷ شهریور) است. با توجه به اینکه دو سرویس اندروید پی و سامسونگ پی از مدتی قبل در کشورهای اروپایی ارائه شده‌اند، حال با ورود سرویس هواوی پی رقابت در این حوزه برای دو کمپانی سامسونگ و گوگل فشرده‌تر خواهد شد. همچنین باید در نظر داشته باشیم که اروپا یک بازار بزرگ برای هواوی است؛ زیرا این شرکت همیشه سعی دارد گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود را در این ناحیه به بازار عرضه کنند. با توجه به آنچه گفته شد، منطقی است که شرکت هواوی بخواهد سرویس پرداخت موبایل خود را در کشورهای اروپایی نیز ارائه دهد.
بر اساس این نشان تجاری، حالا می‌دانیم که سرویس هواوی پی در اروپا نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ اما همچنان جزئیات زیادی در مورد این راه‌کار پرداخت آنلاین، ناشناخته باقی مانده است. اول اینکه شرکت هواوی باید تأییدیه‌های لازم را از بانک‌ها و مؤسسات مالی دریافت کند تا بتواند سرویس خود را با آن‌ها مطابقت دهد. هواوی برای ارائه خدمات پرداخت موبایل خود باید با تک‌تک بانک‌های هر کشور به‌صورت جداگانه به توافق برسد و به همین دلیل در زمان ورود این سرویس به اروپا، شاید کاربران همه کشورهای حاضر در این ناحیه نتوانند از آن استفاده کنند. احتمال زیادی وجود دارد که سرویس هواوی پی در زمان شروع به کار خود در اروپا به‌صورت بسیار محدود فعال شود؛ بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود که هواوی پی در ابتدا فقط از تعدادی از بانک‌های برخی کشورهای اروپایی پشتیبانی کند. با توجه به آنچه گفته شد، منطقی به نظر می‌رسد اگر هواوی بخواهد سرویس پرداخت موبایل خود را فقط در کشورهایی ارائه دهد که محصولات این شرکت در آنجا بیشتر توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زیرا مسلما در چنین شرایطی، سرویس هواوی پی‌ نیز در بین کاربران بیشتر استفاده خواهد شد.
نظر شما در این مورد چیست؟

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.