صفحه اصلی / نشست آستانه ۶ هفته آخر شهریور برگزار می‌شود

نشست آستانه ۶ هفته آخر شهریور برگزار می‌شود

گرچه در مورد تاریخ دقیق آن درحال رایزنی هستیم.

 حسین جابری انصاری با بیان اینکه سفر آقای دی میستورا و رایزنی‌هایی که امروز صورت گرفت در چارچوب رایزنی بین کشورها و طرفهای موثر در حل بحران سیاسی سوریه انجام شد، ادامه داد: نشست ششم آستانه نیز در هفته آخر شهریورماه برگزار می‌شود و البته در مورد تاریخ دقیق آن در مرحله رایزنی بین سه کشور حاضر در نشست آستانه هستیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به در پیش  رو بودن نشست آتی ژنو و برگزاری این نشست در اکتبر ماه تصریح کرد: در گفت‌وگوهایی که با آقای دی میستورا داشتیم در ارتباط با فراهم کردن مقدمات موفقیت هرچه بیشتر نشست آستانه گفت‌وگو و رایزنی کردیم.
این دیپلمات کشورمان به سفرهای اخیرش به آنکارا و مسکو و رایزنی با مقامات این دو کشور در ارتباط با جزئیات نشست آستانه از جمله ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه که در نشست آستانه ۴ طرفهای مذاکره کننده در مورد آن توافق کردند اشاره کرد و گفت: بعد از این رایزنی‌ها، نشست کارشناسی تهران با حضور نمایندگان سه کشور ایران، روسیه و ترکیه وهمچنین نماینده سازمان ملل برگزار شد . در این نشست در ارتباط با مقدمات نشست آستانه ۶ و مباحثی که در این زمینه مطرح است صحبت شد و برخی از مسائل موجود که در این زمینه مطرح بود حل شد.
حسین جابری انصاری با بیان اینکه مجموعه تلاش ما این است که از طریق رایزنی با شرکای خود در نشست آستانه و همچنین در سازمان ملل، زمینه را برای موفقیت هرچه بیشتر نشست آستانه و اجلاس ژنو در راستای حل بحران سیاسی سوریه فراهم کنیم تصریح کرد: امروز گفت‌وگوهای موثری در این زمینه داشتیم و قرار است این صحبتها در ناهار کاری که برگزار می شود ادامه پیدا کند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.