صفحه اصلی / مسئولان کشور نباید برای نظام هزینه داشته باشند

مسئولان کشور نباید برای نظام هزینه داشته باشند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد با تبریک هفته دولت اظهار کرد: تسهیل زندگی برای مردم یکی از مهم ترین اقداماتی بود که در دولت شهید رجایی به انجام رسید. مدیریت آرمانی دولت این است که مردم در زندگی روزانه دغدغه نداشته باشند.
وی افزود: کشور ما در هر زمانی شرایط و نیازهای مخصوص خود را دارد و جامعه ما جامعه انقلابی است و دولت باید هماهنگ با انقلاب باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید مدیریت اجرایی کشور به صورتی انجام شود که مردم در زندگی خود دلواپس معاش نباشند.
نسخه زندگی آسان مردم  اقتصاد مقاومتی است
علم الهدی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نسخه زندگی آسان مردم را اقتصاد مقاومتی اعلام کرده اند زیرا جامعه ما ۸۰ میلیون جمعیت دارد و هر تولیدی داشته باشیم در کشور خودمان می تواند مصرف شود به شرط آنکه دروازه های کشور بر روی محصولات خارجی باز نباشد.
امام جمعه مشهد گفت: مولفه مهم در اداره آرمانی کشور ارتقاء فرهنگ دینی است و باید مسئولان توجه داشته باشند اگر مردم دین دار باشند صبورتر و مقاوم تر بوده و در کنار نظام بیشتر خواهند ایستاد .
وی خاطرنشان کرد: اگر مردم ما بی بندوبار تربیت شدند، روح مجاهدت و صبوری نخواهند داشت و اینکه بخواهند به عنوان آزادی، عده ای را راضی کنند تیشه به ریشه خود زدن است.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اینکه فکر کنیم با یک انگیزه سیاسی بی بندباری را ترویج کرده و رقیب را سرکوب کنیم مدیریت آرمانی نیست و اگر سفره دین از کشور جمع شد دیگر لزومی ندارد شما را بخواهند و به دنبال دیگری خواهند رفت.
علم الهدی گفت: عده ای  می خواهید با شعار آزادی دل چند جوان را خوش کرده و اردوکشی سیاسی راه بیاندازند که به نفع مدیریت کشور نخواهد بود.
مدیران نباید برای نظام هزینه داشته باشند
وی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم مدیریت جهادی به معنای نادیده گرفتن موانع پیش رو و به خاطر خدا و خلق خدا کار کردن است نه اینکه هزینه  سفر خارجی دختر فلان مسئول را هم دولت بپردازد . مدیران کشور نباید برای مردم خرج داشته باشند که یکی از ویژگی های برجسته شهید رجایی همین ساده زیستی بود.
امام جمعه مشهد گفت: دولت دوازدهم باید با الگوگیری از شهید رجایی و باهنر، اقدامات آنها را نصب العین خود قرار دهد.
علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام حج گفت: برائت از مشرکان به برکت انقلاب اسلامی ایران هر ساله در عرفات برگزارمی شود که امسال نیز امیدواریم این مراسم باشکوه هر چه تمام تر اجرا شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.