صفحه اصلی / اعضای شورای شهر از مدار خدمت‌رسانی صادقانه خارج نشوند

اعضای شورای شهر از مدار خدمت‌رسانی صادقانه خارج نشوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کرج، با انتقاد از عدم اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر از سوی برخی مسئولان، اظهار کرد: این مهم باید از سوی همگان موردتوجه قرار گیرد.
آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن نهم ذی‌الحجه  و روز نیایش دعای عرفه، افزود: قرآن را باید با توسط ائمه  و دعاها تفسیر کنیم و دعا را باید نوعی سعادت بدانیم زیرا اگر ادعیه در جامعه ترویج پیدا کند شاهد کاهش معضلات اجتماعی خواهیم بود.
وی در بخش دیگری تأکید کرد: کشورهای استکباری حامی تروریست با هر هدفی به کشتن مسلمانان اقدام می‌کنند در شهریور سال ۶۰ دیدیم که شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقان ترور شدند.
به گفته خطیب جمعه کرج همه ملت ایران اذعان دارند که پلیدترین گروه منافقین هستند نباید عده‌ای جای جلاد و شهید را باهم عوض کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه جوانان باید بداند در دهه ۶۰ چه اتفاقاتی افتاده است، گفت: استکبار با ساخت گروه‌های تروریستی منطقه را به آشوب کشیده‌اند. جمهوری اسلامی ایران گستره داعش را در جهان محدود کرده است.
وی با تأکید بر اینکه تروریست‌ها با جنایت‌های زیادی مردم بی‌گناه را به قتل می‌رسانند، تصریح کرد: جامعه جهانی با سکوت این جنایت‌ها را تائید نمی‌کند.
آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره مردم مظلوم یمن که در محاصره جنایتکاران قرارگرفته است، گفت: برخی خام‌اندیش فکر می‌کنند با مذاکره می‌تواند با عربستان کنار بیایند درحالی‌که ما هیچ‌وقت به دنبال تنش نیستیم ولی هرگز زیر بار ذلت ایادی استکبار نخواهیم رفت.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: اگر عده‌ای از مسئولان آرمان‌های نظام و انقلاب برایشان اهمیت ندارند لااقل منافع ملی را نفی نکنند. باید مسئولان روحیه انقلابی و جهادی را ترویج دهند.
آیت‌الله حسینی بابیان اینکه اگر مسئولی تربیت دینی نداشته باشد باید کنار برود از مردم خواست هرگز احساس ناامیدی نکنند و گفت: نیروهای انقلابی باید با ترویج مفهوم آتش به اختیار درصدد تقویت جریان انقلابی برآیند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت کلیدواژه آتش به اختیار در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: اعضای شورای شهر مستقرشده‌اند نباید از خاطر ببرند که خدمت به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با تأکید بر اینکه کسی با افکار سکولار و لیبرالیستی به نتیجه نخواهد رسید، گفت: اعضای شورای شهر اولویت خود را حل مشکلات مردم بدانند.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: میزان فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه عمران و اقتصاد بالا است ولی نقاط ضعفی نیز موجود است که باید برای حل اش اقدام کرد.
وی تصریح کرد: باید اعضای شورای شهر بدون تزویر، ریا و رانت خدمت رسان مردم باشند و هیچ‌وقت از این مدار خارج نشوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.