صفحه اصلی / دستور توقف عملیات انتقال خط دوم آب زرینه‌رود به تبریز

دستور توقف عملیات انتقال خط دوم آب زرینه‌رود به تبریز

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, جهانبخش محبی‌نیا در رابطه با توقف عملیات انتقال خط دوم آب از زرینه رود به تبریز خاطرنشان کرد: از اولین روزهای آغاز این عملیات بنده در سطوح مختلف پیگیر حل این موضوع بودم و ۲۱ مردادماه در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار توقف این اقدام شدم و سپس در نامه ای خطاب به سرپرست وزارت نیرو نیز با بیان اینکه این اقدام خلاف توافق های صورت گرفته است و علاوه بر پیامدهای زیست محیطی پیامدهای امنیتی نیز دارد، خواستار توقف این عملیات شدم.
وی افزود: در ادامه نیز طی تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس خواستار توقف این عملیات که به مثابه مکیدن خون کشاورزان است، شدم.
محبی‌نیا در ادامه گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز طی تماس های تلفنی با سرپرست وزرات نیرو و آقای میدانی معاون وزیر نیرو در این باره مذاکره کردم و آقای مهندس محمودی سرپرست وزارت نیرو اعلام کردند فقط خط اول برداشت آب اعتبار دارد و به هیچ وجه برداشت مازاد از آن قانونی نیست و حتی دستور توقف عملیات در خاک آذربایجان غربی صادر شده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در تماس تلفنی که با آقای میدانی معاون وزیر نیرو نیز داشتم ایشان تاکید کردند برداشت از خط دوم آب زرینه رود منتفی است و این خط فقط نقش پدافند غیرعامل دارد.
محبی‌نیا در پایان گفت: از اقدام به موقع آقای رئیس جمهور، سرپرست وزارت نیرو، استاندار آذربایجان غربی و پیگیری های مردم بسیار سپاسگزارم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.