چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / برقراری دو مسیر جدید پروازی از فرودگاه مشهد

برقراری دو مسیر جدید پروازی از فرودگاه مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از برقراری دو پرواز جدید در مسیر خارجی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد.
وی گفت:  پروازهای مسیر مشهد به باکو سال گذشته انجام می‌شد که متاسفانه متوقف شده بود و به دلیل درخواست مردم عزیز استان از این به بعد پرواز جدیدی در مسیر مشهد – باکو از این فرودگاه انجام می شود.
قاسم زاده با توضیح اینکه شرکت هواپیمایی آتا عملیات انتقال مسافرین در این مسیر جدید را برعهده دارد، گفت: روز جمعه ۱۰ شهریور ماه نخستین پرواز راس ساعت ۱۹:۳٠ فرودگاه مشهد را به مقصد باکو ترک خواهد کرد و روزهای سه شنبه هر هفته از باکو به مشهد پرواز انجام خواهد شد.
قاسم زاده هم‌چنین خبر داد که پرواز مشهد – دمشق نیز از هفته  آینده در فرودگاه مشهد راه اندازى می‌شود و گفت: بر این اساس مسیرهای خارجی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به ۲۴ مسیر افزایش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد:سالانه حدود ۷۰ هزار پرواز در فرودگاه مشهدنشست و برخاست دارند که این آمار با رشد ۲۰ درصدی هر سال در حال افزایش است.
به گفته ی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی طی دو سال گذشته تعداد اعزام و پذیرش مسافران از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است و در سال گذشته بیش از ۱۰میلیون و صد وپنجاه هزار مسافر از این فرودگاه اعزام و پذیرش شده اند.

 

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.