صفحه اصلی / لزوم ایجاد سرمایه گذاری های جدید در منطقه ویژه پتروشیمی

لزوم ایجاد سرمایه گذاری های جدید در منطقه ویژه پتروشیمی

 را ضروری ساخته است و اگر همه در زمینه جلب سرمایه های جدید حمایت کنند می توانیم از منابع، صحیح استفاده کنیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سیدامید شهیدی نیا در مراسم معارفه و اعلام چهار تغییر سازمانی ضمن گرامیداشت همکاران بازنشسته ای که به تازگی از سازمان جدا شده اند، بازنشستگی این همکاران را بسترساز چند جابجایی در سازمان دانست.
شهیدی نیا، افزود: مهمترین فاکتور اعمال تغییرات در سازمان ما شایستگی است و تاکنون سعی کرده ایم با شناخت توانایی های افراد، از آنها در پست های سازمانی استفاده شود.
وی گفت: حال که به سمت توسعه ی منطقه میرویم اگر توسعه ی سرمایه گذاری ندهیم، منابع را هدر داده ایم؛ لذا با توجه به حساسیت مجموعه ی سرمایه گذاری، باید این بخش تقویت شود.
منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پاسخ به نیازمندی های حوزه اشتغال منطقه و رفع مشکلات موجود، ناگزیر به توسعه ی منطقه است؛ سایر دستگاهها نیز باید بعنوان تسهیل کننده و حمایتگر جذب سرمایه گذاری، نقش آفرینی کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: قرارگیری در مسئولیتهای جدید فرصتی است که در اختیار همکاران قرار می‌گیرد تا بتوانند از آن به شایستگی استفاده کرده و در زمینه ی اهداف سازمان منشا اثر باشند. امسال سعی داریم تغییرات خوبی را در سازمان ایجاد کنیم و به مرحله ی جدیدی از حیات سازمانی وارد شویم.
شهیدی نیا که علی ربانی را به سمت مدیریت تعالی برگزیده است، گفت: تعالی موضوعی است که در آن بدنبال جایزه و ستاره نیستیم، بلکه بدنبال رسوخ تعالی در سرشت سازمان و تقویت بنیان های اساسی آن هستیم. تعالی باید بعنوان یک مسیر در جامعه ی سازمانی ما آغاز شود و بایستی بتوانیم اثر وضعی آن را در تمامی کارهای خود مشاهده کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پیامی که پیش از آن هم به همکاران خود اعلام کرده بود گفت: پیام مدیریت ارشد سازمان به کارکنان این است که همه دیده می‌شوید و اگر با انگیزه و موثر تلاش کنید، مسیر تعالی شغلی برای شما فراهم است.
علی ربانی، علیرضا شیرعلی، محسن کریمی دولت آبادی و عبدالرضا بااوش دار، طی روزهای اخیر در سمتهای سازمانی جدید منصوب شده اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.