صفحه اصلی / مورینیو: اگر رئال "بیل" را بفروشد، او را می‌خواهیم

مورینیو: اگر رئال "بیل" را بفروشد، او را می‌خواهیم

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز و ‌به نقل از ساکرنت، دو تیم منچستریونایتد و رئال مادرید امشب در سوپر جام فوتبال اروپا در کشور مقدونیه برابر هم به میدان خواهند رفت. ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری خود، در پاسخ به سوالی درباره علاقه به جذب گرت بیل، گفت‌:  اگر  بیل در سوپر جام بازی کند به این مساله فکر نخواهم کرد، چرا که در برنامه‌های مربی قرار دارد.  او  هم انگیزه دارد در رئال مادرید بازی کند  ولی اگر در این بازی به میدان نرود به این خاطر است که جایی در برنامه‌های رئال مادرید ندارد و ما در آن صورت می‌توانیم او را به خدمت بگیریم. اگر او در رئال مادرید نماند ما قطعا برای جذب این بازیکن اقدام خواهیم کرد.
سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره این بازی، گفت‌: هر دو تیم می‌خواهند که در این بازی قهرمان شوند و تمام تلاششان را به کار خواهند گرفت. به نظرم بین قهرمان لیگ اروپا و لیگ قهرمانان تفاوت وجود دارد. ما سال گذشته قهرمان لیگ اروپا شدیم و رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و این به خوبی این را نشان می‌دهد که آنها از چه جایگاهی برخوردار هستند. ما در این بازی جونز و بایی را در اختیار نداریم. مصدومان بلند مدتی هم در تیم ما وجود دارند که نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند  ولی ماتیچ که به تازگی او را خریداری کرده‌ایم می‌تواند در این بازی به میدان برود.
او در پایان گفت‌: باید از این بازی لذت ببریم. تیم‌های غیر از رئال مادرید و بارسلونا خیلی فرصت بازی در سوپر جام اروپا را به دست نخواهند آورد. پس باید بتوانیم اول از همه از این بازی لذت ببریم و بعد از آن برای کسب موفقیت تلاش کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.