صفحه اصلی / زیدان: رئال همیشه تشنه قهرمانی است

زیدان: رئال همیشه تشنه قهرمانی است

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز ‌و ‌به نقل از اسپورت، رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا  امشب (سه‌شنبه) باید در سوپر جام فوتبال اروپا  به مصاف منچستریونایتد برود.
زین الدین زیدان قبل از این مسابقه، گفت‌: رئال مادرید اولین جام فصل را می‌خواهد و ما تلاش می‌کنیم با شکست منچستریونایتد در سوپر جام به این مهم دست یابیم. رئال مادرید همیشه تشنه قهرمانی است. ما می دانیم که در چه موقعیتی قرار  داریم. سال گذشته توانستیم قهرمانی سوپر جام را به دست بیاوریم و امسال هم تلاش خواهیم کرد که به این مهم دست یابیم.  رئال مادرید می‌خواهد همیشه موفقیت و قهرمانی را تکرار کند و این همان کاری است که ما می‌خواهیم در دیدار سوپر جام برابر منچستریونایتد انجام دهیم.
سرمربی فرانسوی رئال مادرید، ادامه‌ داد: ما به خوبی به اهمیت این بازی واقف هستیم. سال گذشته برای ما بسیار خوب بود و ما فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شدیم.  امسال هم همین هدف را داریم. تیم خوبی در اختیار داریم که می‌تواند موفقیت‌هایی  که سال گذشته کسب کرده است را تکرار کند و به همین منظور باید از ابتدا با نهایت توان پیش برویم.
زیدان  که جانشین کارلو آنچلوتی در تیم رئال مادرید شده است، درباره صحبت‌های ژوزه مورینیو قبل از شروع مسابقه، گفت‌: علاقه‌ای به صحبت کردن درباره چیزهایی که مورینیو گفته است را ندارم. هیچ فرقی بین رئال مادرید من و مورینیو نیست. ما هر دو تلاش خودمان را برای باشگاه انجام داده‌ایم. این خیلی مزخرف است که من را به خاطر دو قهرمانی در اروپا نابغه بنامند. من فکر می‌کنم که رسانه‌ها می‌خواهند صحبت‌های مورینیو را بزرگ جلوه دهند تا حساسیت بازی را زیاد کنند.
مورینیو پیش از بازی عنوان کرده بود که اگر رئال مادرید بیل را در ترکیب قرار ندهد، یعنی علاقه‌ای به حضور او در مادرید ندارد تا به نوعی زیدان را تحت فشار روانی برای به میدان رساندن بیل و تغییر تاکتیک قرار دهد.

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.