صفحه اصلی / دبیر فدراسیون هندبال: وزارت ورزش باید به مشکلات ورود کند

دبیر فدراسیون هندبال: وزارت ورزش باید به مشکلات ورود کند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا محمدرضا رجبی  در مورد حضور رحیمی در فدراسیون هندبال، اظهار کرد: رحیمی با وجود استعفا پیگیر امور فدراسیون است. دیروز در سمینار مدیران مناطق شیراز و امروز در مجمع انتخاباتی بوشهر حاضر شد.
دبیر فدراسیون هندبال در ادامه گفت: مشکلات قبل، بدهی و حواشی‌ها به قوت خودش باقی است و رحیمی نیز با این شرایط روی حرف خود برای استعفا خواهد بود ولی خدا را شکر او در  فدراسیون حاضر می‌شود و امور را پیگیری می‌کند.
وی گفت: همه تلاش می‌کنند که رحیمی دوباره به هندبال برگردد چون رفتن رحیمی برای جامعه و خانواده هندبال سنگین خواهد بود. در جلسات روز گذشته تمامی هیات‌های استانی با رحیمی صحبت کردند که تجدیدنظر کنند.
رجبی با بیان اینکه وزارت ورزش باید به مشکلات هندبال ورود کند، خاطرنشان کرد: مشکلات این فدراسیون منابع مالی و حواشی است و وزارت ورزش باید به این مشکلات ورود کند تا رحیمی دلگرم شود و به فدراسیون برگردد. غیر از این شرایط سخت است. باید ببینیم که رحیمی تنها مهره‌ای است که می‌تواند هندبال را به روزهای خوش برگرداند و غیر از این هر چه باشد هندبال سرپا نخواهد شد.
دبیر فدراسیون هندبال در تصمیم وزارت ورزش در باره استعفای رحیمی گفت: آخرین مطلبی که از سوی وزارت مطرح شده است این بود که موافق رفتن رحیمی نیستند و کمک خواهند کرد که رحیمی به ریاست فدراسیون باز گردد اما خوب باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
او در پایان بیان کرد: بعد از مطرح شدن استعفای رحیمی، حمایت قاطع و چشمگیری نسبت به رحیمی، از سوی خانواده هندبال ایجاد شد. امیدوارم که وزارت ورزش با ورود به موقع فدراسیون هندبال به خواسته های بر حق خانواده هندبال پاسخ مثبت دهد و با برطرف کردن موانع و مشکلات پیش روی این رشته آرامش دوباره به هندبال ایران بازگردد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.