صفحه اصلی / غلامرضا محمدی: برای رقابت‌های جهانی چند تغییر داریم

غلامرضا محمدی: برای رقابت‌های جهانی چند تغییر داریم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا غلام‌رضا محمدی درباره پیکارهای کشتی دانش آموزان کشور اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های آموزشگاهی خیلی خوب است و می‌تواند به پشتوانه‌سازی کمک کند. اعضای کمیته استعدادیابی در سالن برگزاری رقابت‌ها حضور داشتند و اگر کشتی‌گیر مستعدی ببینند حتماً به ما گزارش می‌دهند و بنده هم روز دوم کشتی‌ها را از نزدیک دیدم که از لحاظ کیفی سطح خیلی بالایی داشتند.
وی ادامه داد: چند کشتی‌گیر تیم ملی نوجوانان که در اردو حضور داشتند با هماهنگی در این رقابت‌ها شرکت کردند و همین نشان می‌دهد که سطح مسابقات بالا بوده است.
محمدی درباره ترکیب تیم نوجوانان برای رقابت‌های جهانی گفت: احتمالاً نسبت به قهرمانی آسیا دو سه تغییر داشته باشیم. کار ما خیلی سخت است و به لحاظ فنی با رقبا فاصله داریم. سال گذشته در جهان این تیم هشتم و در آسیا سوم شده و در حال تلاش هستیم که این فاصله را هرچه سریع‌تر کم کنیم.
دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان با بیان اینکه می‌خواهیم در این مدت کوتاه حرکت مثبتی انجام دهیم، اضافه کرد: برای این حرکت به زمان بیشتر و حمایت همه جانبه نیاز داریم و بدون شک در این حالت می‌توانیم آینده خوبی برای کشتی کشورمان متصور باشیم.
وی با بیان اینکه کار سختی در پیکارهای جهانی داریم، تأکید کرد: ما به بچه‌ها یاد می‌دهیم که تا سر حد توان تلاش کنند و برای موفقیت باید این موضوع را یاد بگیرند تا این خودباوری و اعتماد به نفس در وجود کشتی‌گیرهای پایه نهادینه شود.
محمدی تصریح کرد: کسب نتیجه خیلی خوب است اما نباید صرفاً در رده‌های پایه نتیجه را ملاک قرار دهیم، کشتی‌گیرهایی داشته‌ایم که قهرمان نوجوانان و جوانان جهان شده‌اند اما الان اثری از آنان نیست و این نشان می‌دهد که خوب هدایت نشده‌اند.
سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد اضافه کرد: در بحث بسترسازی و آینده‌نگری کارهای خوبی اجرا می‌کنیم تا استعدادها درست رشد کنند و در آینده بتوانند به ثبات و پایداری در کشتی کشور کمک کنند.
وی در پاسخ به پرسش ایسنا که به همکاری با تیم ملی نوجوانان در سال‌های آینده ادامه می‌دهید؟ گفت: کار با رده‌های پایه با اینکه خیلی سخت است اما لذت خاصی دارد. هر کسی مدعی است که می‌تواند مربی‌گری کند بیاید و با این بچه‌ها کار کند تا سختی‌ها را ببیند. تجربه‌ی کار با نوجوانان را از قبل داشته‌ام و به همراه سایر اعضای کادرفنی برای نوجوانان خیلی وقت می‌گذاریم.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.