صفحه اصلی / آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم

آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علی‌رضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد:  در روز خوبی مثل تولد امام رضا (ع) با استقلال خوزستان بازی می‌کنیم. هم از نظر روحی و هم از نظر تاکتیکی شرایط خوبی داریم و آماده بازی فردا هستیم.
وی در ادامه درباره وضعیت مجتبی جباری هم گفت‌: جباری بدنسازی‌اش را با ما آغاز کرده است. همه بازیکنان بزرگ دنیا هم زمانی که یک دهه از سن‌شان بگذرد، با مصدومیت‌هایی مواجه می‌شوند. جباری در طی چهار سال اخیر در قطر فوتبال بازی کرده و ما هم در تلاشیم که او را از نظر بدنی کاملا آماده کنیم. او در تمرینات ما یکی از بهترین نفرات است. ان‌شاء‌الله بتوانیم از فردا (پنج‌شنبه) در دقایقی از بازی از او استفاده کنیم. مطمئنا در بازی‌های آینده زمانی که جباری به صورت ثابت برای ما بازی کند می‌توانیم از تجربیات او برای جوانان استفاده کنیم و در داخل زمین هم به عنوان یک رهبر و لیدر نقش خودش را به خوبی ایفا می‌کند.
منصوریان ‌اضافه کرد: آن سه بازیکن امید به تیم ما برگشته‌اند و اگر کادر فنی تشخیص بدهد می‌توانند بازی کنند. پادوانی هم در چند روز گذشته تمریناتش را آغاز کرده و فرشید باقری و فرشید اسماعیلی نیز قول داده‌اند که بعد از بازی با استقلال خوزستان به جمع ما ‌اضافه شوند. امید ابراهیمی هم مصدوم شده بود، تمرینات بدنسازی‌اش را آغاز کرده است. فرقی هم نمی‌کند که او تمرینات بدنسازی‌اش را زیر نظر مربیان ما انجام بدهد یا زیر نظر مربیان تیم‌ ‌ملی چون ما با یک روش، کار بدنسازی را انجام می‌دهیم.  ابراهیمی هر زمانی که آماده شود، در اختیار ما قرار می‌گیرد. برای بازی فردا هم هیچ کدام از این چهار بازیکن مصدوم حتی در لیست ۱۸ نفره ما نیستند.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.