چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / معرفی تفریح سالم مانع رفتارهای هنجارشکنانه می‌شود

معرفی تفریح سالم مانع رفتارهای هنجارشکنانه می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا حجت الاسلام و المسلمین بهشتی پور صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، تقید به مبانی دین و احکام شرع مقدس را مورد تاکید قرارداد و اظهارکرد: پلیس کارآمد همیشه خود را در محضر امام زمان(عج) می داند.
بهشتی پور به فلسفه زیارت و حضور در حرم ائمه اطهار(علیهم السلام) اشاره و اظهار کرد: راه سعادت انسان، اتصال دل به این چشمه‌های زلال معرفت و ارادت است.
جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر ایمان به کار و اجرای کامل و دقیق ماموری‌ ها افزود: در مکتب اهل بیت(ع) سستی در امور و برنامه‌ها امری ناپسند به شمار می‌رود. پلیس در این مکتب متعالی که به سربازی ولایت افتخار می‌کند هرگز از اشرار نمی‌هراسد بلکه قاطعانه و مقتدرانه در برابر گستاخی‌ها و هنجارشکنی‌ها می‌ایستد.
بهشتی‌پور به تفاوت مهم پلیس در جمهوری اسلامی با دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: مجرمانی که توسط نیروی انتظامی دستگیر می‌شوند با رفتار مناسب و مطلوب پلیس مواجه می‌شوند و همین نکته، وجه تمایزی ممتاز برای ناجا محسوب می‌شود.
وی عبادت، کار و تفریح و لذت‌های سالم را برنامه‌ای اصولی و کاربردی در مکتب امام هشتم ذکر و تصریح کرد: لذت و تفریح سالم باید به جامعه امام رضایی معرفی شود تا کسی به دنبال رفتارهای هنجارشکنانه نرود.
به گزارش پایگاه خبری پلیس در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام معصوم منصورسمایی در سمت ریاست عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان قدردانی و حجت الاسلام حامد زکی به این سمت منصوب شد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.