صفحه اصلی / شکایت مگویان از استقلال آماده ارسال به فیفا است

شکایت مگویان از استقلال آماده ارسال به فیفا است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ادموند اختر در مورد نامه باشگاه استقلال مبنی بر خروج نام هرائر مگویان از لیست این تیم گفت: فوتبال حرفه‌ای را قبول دارم و تمام اصول آن را می‌دانم اما فکر نمی‌کردم که فوتبال این قدر کثیف شده باشد که یک بازیکن را در کوران مسابقات از لیست خارج کنند. من که سه ماه پیش گفته بودم، حاضریم نام مگویان را از لیست خارج کنیم و فکر می‌کنم کاری که باشگاه کرد به هیچ عنوان حرفه‌ای نبود چرا که حالا دیگر پیدا کردن تیم بسیار سخت است.
او ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور افتخاری، توفیقی و وکیل بین‌المللی مگویان داشتیم، باشگاه به ما تعهد داد که تا هفته آینده مطالبات سه سال او را نقدا پرداخت کند؛ رونوشت شکایت هم آماده است. اگر این اتفاق نیفتد ما ناچاریم که رسما به فیفا شکایت کنیم چون حالا وکیل بین المللی این بازیکن پای کار است و او قطعا پول مگویان را می‌گیرد.
وی افزود: باشگاه باید مثل همه بازیکنان مطالبات این فصل مگویان را هم به صورت مرحله‌ای پرداخت کند ضمن آن که زمانی که مگویان با استقلال قرارداد امضا کرد، در قراردادش ذکر شده بود که مالیات سال اول و دومش بر عهده باشگاه است. البته چون طبق قانون فدراسیون فوتبال این موضوع نمی‌توانست رسما در قرارداد بازیکن ذکر شود ما نامه‌ای از باشگاه استقلال داریم و طبق آن باشگاه باید پول مالیات دو  فصل اول این بازیکن را پرداخت کند.
اختر در مورد این که سازمان لیگ اعلام کرده قرارداد مگویان تا زمانی که تیم پیدا نکرده باید پرداخت شود هم گفت: من برای آقای محمودزاده احترام زیادی قائلم اما مگویان تیم پیدا نکرده و پیدا نخواهد کرد چون زمان گذشته است و باشگاه باید مطالبات او را مثل سایر بازیکنان پرداخت کند تا خدای ناکرده مجبور نشویم به فیفا شکایت کنیم.
مدیربرنامه‌های مگویان در پایان گفت: امیدوارم باشگاه به تعهد خود عمل کند چرا که این ‌بار پای یک وکیل خارجی در جریان است و او کوتاه نخواهد آمد. هواداران عزیز استقلال برای من بسیار مهم هستند و من دوست ندارم اتفاقی بیفتد که بعدا آنها از چشم من ببیند. همه ما استقلالی هستیم و هیچ منتی هم سر باشگاه نداریم. از من که در این تیم بازی کرده‌ام تا مدیران و مربیان این تیم اگر کاری کرده‌اند پولش را گرفته‌اند و نمی‌توانند منتی سر استقلال بگذارند. آنها تا پول نگرفته‌اند قراردادی امضا نکرده‌اند و نمی‌توانند منتی سر باشگاه بگذارند. این هواداران عزیز هستند که بدون چشم‌داشت از این تیم محبوب و دوست‌داشتنی حمایت کرده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.