صفحه اصلی / بی خانمانی وزنه‌برداران پس از ۸سال تمرین در حمام عمومی

بی خانمانی وزنه‌برداران پس از ۸سال تمرین در حمام عمومی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، با وجود اینکه وزنه برداری صاحب مدال المپیک است اما  وزنه برداران آن همواره در گوشه و کنار ایران با مشکلات مختلفی که اصلی ترین آن نبود امکانات اولیه است، روبرو هستند.
نمونه این اتفاق در روستای حاجی آباد از توابع نجف آباد اصفهان رخ داد که وزنه برداران این روستا سالها در یک حمام متروکه در وضعیت تاسف باری تمرین می کردند اما اکنون همان حمام متروکه را هم دیگر در اختیار ندارند و مکانی هم برای تمرین آنها وجود ندارد.
احسان قیصریه از وزنه برداران این روستا که سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در کارنامه دارد، در گفتگو با ایسنا در مورد  این اتفاق بیان کرد: از اول که وزنه برداری را شروع کردم ، در یک حمام متروکه تمرین داشتم.  7-8 سال در آن حمام تمرین می کردیم تا اینکه این حمام را هم خراب کردند. قرار بود یک سالن نیمه کاره را برای ما تکمیل کنند اما دو سال است هیچ اتفاقی نیفتاده است. اکنون هم هیچ سالنی برای تمرین نداریم.البته همان حمام هم وضعیت خوبی نداشت، کف آن سوراخ و پر از گرد و خاک بود.   
قیصریه در پاسخ  به این پرسش که پس از تخریب حمام سالنی در اختیار آنها قرار داده نشد، تصریح کرد: یک حمام  دیگر در اختیار ما گذاشتند که سالنش بسیار کوچک است و کف آن نیز به حدی شیب دارد که نمی‌توان تمرین کرد. فعلا وسایل را آنجا گذاشته‌ایم. یک هفته هم به نجف آباد رفتیم اما چون راه دور بود و خود وزنه برداران نجف آباد هم تمرین می کردند سالن آنجا شلوغ بود و دیگر نشد آنجا برویم.
او ادامه داد: الان من و بقیه وزنه برداران مسابقات قهرمانی کشور را داریم اما حدود دوهفته است که تمرین نمی کنیم و کسی هم رسیدگی نمی کند.
قیصریه با ناراحتی از شرایط وزنه برداران حاجی آباد گفت: وزنه برداران حاجی آباد خیلی با استعداد هستند اما از بی امکاناتی ضربه خوردند و از بقیه وزنه برداران عقب افتادند. مسئولان هم هیچ رسیدگی به وضعیت ما نمی کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.