صفحه اصلی / افزایش صادرات محصولات گلخانه ای با همکاری تعاونی گلخانه داران ارس

افزایش صادرات محصولات گلخانه ای با همکاری تعاونی گلخانه داران ارس

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، ابراهیم باقرزاده با اعلام این خبر، گفت: به منظور افزایش میزان صادرات محصولات گلخانه ای ارس، هماهنگی های لازم برای دعوت از صادر کنندگان محصولات کشاورزی برای فعالیت در منطقه آزاد ارس انجام شده است.
وی افزود: مذاکره و عقد قرارداد با این شرکت ها توسط تعاونی گلخانه داران و با پیگیری های مدیریت امور کشاورزی سازمان منطقه آزاد ارس صورت گرفته است.
باقرزاده تصریح کرد: تا قبل از این اقدام، ۱۶۰۰ تن صیفیجات به صورت ماهانه به کشور روسیه صادر می شد که پیش بینی می شود این میزان به حدود ۲۰۰۰ تن در ماه افزایش یابد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در مورد نحوه شکل گیری تعاونی گلخانه داران ارس، عنوان کرد: مدیریت امور کشاورزی این معاونت در سال ۹۵ اقدام به تاسیس شرکت تعاونی گلخانه داران جلفای ارس نموده و این شرکت تعاونی در جهت ساماندهی تولید در مجتمع گلخانه ای و برنامه ریزی برای صادرات محصولات تولیدی به کشورهای اروپایی فعالیت نموده است.
باقرزاده خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش صادرات محصولات گلخانه ای منطقه آزاد ارس، در راستای اجرای اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود و پیش بینی می شود که با افزایش صادرات محصولات گلخانه ای برای بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.