صفحه اصلی / مینو رایولا؛ نام من پول است!

مینو رایولا؛ نام من پول است!

در حالی که همه چیز حاکی از توافق چلسی با لوکاکو برای بازگشت این بازیکن به استمفوردبریج بود، ناگهان یونایتد وارد این معامله شد و خیلی سریع توانست نظر لوکاکو را جلب کرده و او را به خدمت بگیرد.  در حقیقت آبی ها انتظار داشتند که لوکاکو فصل آینده برای آنها توپ بزند ولی روند مذاکرات با اورتون و رایولا بسیار کند پیش رفت. یونایتد که رابطه نزدیکی با رایولا دارد، توانست از این موضوع بهترین استفاده را کرده و بازیکن سابق چلسی را برباید.
لوکاکو پیشتر اعلام کرده بود که حضور در چلسی را به پیوستن به منچستریونایتد ترجیح می‌دهد ولی به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ، شرایط و گزینه های بسیار خوبی مقابل او قرار داده اند. یکی از دلایلی که چلسی از بازگشت لوکاکو مطمئن بود، همین موضوع بود که او پیوستن به یونایتد را رد کرده و می‌خواهد به جمع شاگردان کونته اضافه شود.
ولی آنها مطلع نبودند که ریسک بزرگی انجام داده اند و حالا لوکاکو، یونایتد را در تور آمریکا همراهی خواهد کرد. رایولا تابستان گذشته سه نفر از موکلانش را راهی منچستریونایتد کرد؛ زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا و هنریک مخیتاریان. پیش از آن نیز سرخیو رومرو، گلر دوم یونایتد را به جمع بازیکنان این تیم اضافه کرده بود.
او که پیش از این ۴۱ میلیون پوند برای انتقال ۸۹ میلیون پوندی پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد دریافت کرده بود، احتمالا مبلغ قابل توجه دیگری نیز بابت این انتقال از منچستریونایتد دریافت خواهد کرد. برخی خبرگزاری ها مدعی شدند که او حدود ۱۲ میلیون پوند دریافت خواهد کرد ولی هنوز خبر معتبری در این رابطه منتشر نشده است.
در این میان نکته جالب این است که پیشنهاد چلسی نیز همین مقداری بوده که یونایتد به لوکاکو ارائه کرده است ولی تفاوت دو پیشنهاد، رقم کمیسیونی بوده که دو باشگاه برای رایولا در نظر گرفته اند. در حقیقت کمیسیون پرداختی یونایتد، بسیار بیشتر از چلسی بوده و همین موضوع باعث شد تا لوکاکو راهی یونایتد شود. پیش از این نیز در پرونده انتقال پوگبا، باشگاه‌های بودند که رقم مشابه یونایتد را ارائه کنند ولی کمیسیون پرداختی یونایتد به رایولا، نقش تعیین کننده ای در پیوستن پوگبا به این تیم داشت.
در این میان اما کونته قطعا بیش از دیگران متضرر شده است. او که خیالش از پیوستن لوکاکو راحت بود، در چند هفته اخیر کمی دچار شک و شبهه شده بود و انفعال چلسی در نقل و انتقالات، باعث ایجاد اختلافات بین دو طرف شده بود. کونته سعی داشت به باشگاه فشار بیاورد که هر چه سریعتر خریدهایی انجام دهند و به نظر باشگاه نیز در پایان به او قول داده بود که خریدها را پیگیری کنند.
با این حال، آنها اولین شکست تابستانی خود را با از دست دادن لوکاکو خوردند و مطمئنا کونته به شدت از دست مسئولین باشگاه چلسی عصبانی خواهد بود. پیش از این نیز سرمربی ایتالیایی با ارسال پیامکی به دیگو کاستا، به او اعلام کرده بود که فصل آینده روی او حسابی نمی‌کند. گفته می‌شود که پس از اینکه لوکاکو از دست آنها رفت، موراتا و بلوتی به جمع گزینه هایشان برای خط حمله اضافه شده اند. باید دید که آبی های لندنی شرایط بحرانی را چگونه پشت سر خواهند گذاشت.

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.