صفحه اصلی / قراردادم با تیم مس نجومی نیست

قراردادم با تیم مس نجومی نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمدرضا سنگ سفیدی ، درباره پیوستنش به تیم فوتسال مس سونگون و جدایی از تاسیسات دریایی گفت: باید از مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی بخصوص آقای حلاجی و شمسایی تشکر کنم. آنها دست مرا برای انتخاب باز گذاشتند و صمیمانه از آنها ممنونم. به جز مس، از دو سه تیم دیگر از جمله فرش آرا مشهد هم پیشنهاد داشتم ولی باتوجه به اهدافی که برای خودم ترسیم کرده بودم، مس را انتخاب کردم.
وی افزود: سه سال خوب در تاسیسات دریایی داشتم و توانستم دو قهرمانی لیگ و یک قهرمانی آسیا کسب کنم. جدایی از این تیم برایم سخت بود ولی تصورم این بود که دیگر در تاسیسات جای پیشرفت ندارم و باید در شرایط جدیدی باشم.
ملی پوش فوتسال در پاسخ به این سئوال که اهدافش در تیم مس چیست که در تاسیسات به آن نمی رسید؟ گفت: روحیه من اینطور است هر جا می روم به فکر قهرمانی هستم. حتی زمانی که در تمرینات هم می بازم، چند ساعت ناراحتم. اولین هدف من هم با مس قهرمانی بود.
سنگ سفیدی درباره اینکه گفته می شود باشگاه مس پیشنهادات نجومی به بازیکنان می دهد، گفت: پیشنهادات مس بالا نیست. قرارداد من هم نجومی نیست ولی هیات مدیره این باشگاه هر مبلغی را که تعیین کند، صد درصد پرداخت می کند. شاید تیم های دیگر نهایتا ۵۰ یا ۶۰ درصد قراردادشان را پرداخت کنند ولی در مس سونگون اینطور نیست.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا از اتفاقات سال گذشته از وحید شمسایی دلخور است؟ تاکید کرد: همه می دانند که شمسایی بزرگ فوتسال است. من هرچه دارم از شمسایی دارم. به هیچ عنوان از دست شمسایی دلخور نبوده و نیستم. در اتفاقات سال گذشته هم شمسایی برادرانه برخورد کرد و همه جوره پشتم بود. حتی زمانی که می خواستم با مس قراداد ببندم به شمسایی زنگ زدم و اجازه گرفتم. او هم گفتم اگر باعث پیشرفتت است، برو.
سنگ سفیدی درباره اینکه پیش از این مدعی شده بود پیشنهادات خارجی دارد، گفت: من از چند کشور پیشنهاد داشتم ولی لیگ کشورهای اروپایی دو ماه دیگر شروع می شد. با بزرگان فوتسال مشورت کردم و آنها هم تاکید داشتند بهتر است در سالی که تیم ملی تقویم شلوغی دارد، در ایران بمانم.

ملی پوش فوتسال در پایان گفت: با این حال آقای کافی و شهبازی مدیرعامل و عضو هیات مدیره به بنده لطف داشتند و اجازه دادند در صورتی که پیشنهاد خوب خارجی داشته باشم که باعث پیشرفتم شود، مس را ترک کنم.
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.