صفحه اصلی / ویژه برنامه های روز بهره وری ۱۳۹۶ اعلام شد

ویژه برنامه های روز بهره وری ۱۳۹۶ اعلام شد

ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره وری ایران، این ویژه برنامه ها با نشست خبری دکتر رویا طباطبایی یزدی، رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با حضور اصحاب رسانه در صبح روز دوشنبه یکم خرداد ماه ۱۳۹۶  در ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می شود.
آغاز فراخوان سومین دوره مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان این سازمان با موضوع «بهره وری آب» و اعلام فراخوان مسابقه طراحی شخصیت (کاراکتر) بهره وری از دیگر ویژه برنامه های روز بهره وری است.
رونمایی رسمی از سایت جدید انگلیسی سازمان ملی بهره وری ایران، راه اندازی نگارخانه بهره وری با عنوان «زنده یاد بهنام خیرالهی» ، هماهنگی برای برگزاری مراسم نمادین نواختن زنگ بهره وری در یکی از مدارس شهر تهران و همچنین تبلیغات گسترده در معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از دیگر برنامه هایی است که به این مناسبت پیش بینی شده است.  
گفت و گوها، مقالات، یادداشت های علمی برخی از اعضای شورای راهبری سازمان ملی بهره وری ایران نیز با موضوع «بهره وری، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در این ایام در سایت این سازمان منتشر خواهد شد.
هم چنین رئیس سازمان ملی بهره وری ایران در این ایام به مناسبت روز بهره وری در شبکه های مختلف رادیو و تلویزیونی حضور یافته و ضمن بازدید از گروه خودروسازی سایپا، در همایشی با موضوع «بهره وری در صنعت خودروسازی کشور» به ایراد سخن می پردازد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.