به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، آیین راه اندازی و افتتاح شعب سیرجان و رفسنجان با حضور مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" ، امیرحسین قربانی معاون فنی، امیر شفیعی مدیر امور شعب و غلامرضا مددی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم جناب آقای هرندی رییس شعبه کرمان بیمه "ما" ضمن خوش آمد گویی به مدعوین ، خلاصه ای از آمار فروش شعبه های کرمان، سیرجان و رفسنجان ارائه نمود.
هرندی در ادامه اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری باشیم. تمام تلاشمان بر این خواهد بود که با خدمت رسانی سریع و دقیق و شفاف تمام مشتریانمان را حفظ و رضایتمندی آنها را بر اساس اصل مشتری مداری تامین کنیم.
بر اساس این گزارش ، در ادامه مراسم جناب آقای قربانی ، به تحلیل آمار ارائه شده و برنامه های آینده پرداخت.
وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعبه درخواست کرد تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند
این گزارش می افزاید: در ادامه جناب آقای مهندس صفدری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. وی افزود: نظر به اینکه مشتری ولی نعمت ماست، بانک و بیمه باید به نحوی با تعامل با یکدیگر کار کنند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.
مدیرعامل بیمه "ما" توجه به اصول بازاریابی را مد نظر قرار داده و چگونگی مذاکره کردن به روش نوین و رعایت حقوق مشتریان را تعریف نمودند. آنچه بیشتر مورد بحث قرار کرفت مدیریت ارتباط مشتریان و ارزش آفرینی برای مشتریان پلاتینی و طلایی و انجام بازاریابی رابطه مند بود.
در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر سال ۹۵ که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد.افراد منتخب خانم ها مرضیه زارعی، انیسه رضایی، نجمه خالو و اعظم حسینی بودند.
در ابتدای این مراسم جناب آقای هرندی رییس شعبه کرمان بیمه "ما" ضمن خوش آمد گویی به مدعوین ، خلاصه ای از آمار فروش شعبه های کرمان، سیرجان و رفسنجان ارائه نمود.
هرندی در ادامه اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری باشیم. تمام تلاشمان بر این خواهد بود که با خدمت رسانی سریع و دقیق و شفاف تمام مشتریانمان را حفظ و رضایتمندی آنها را بر اساس اصل مشتری مداری تامین کنیم.
بر اساس این گزارش ، در ادامه مراسم جناب آقای قربانی ، به تحلیل آمار ارائه شده و برنامه های آینده پرداخت.
وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعبه درخواست کرد تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند
این گزارش می افزاید: در ادامه جناب آقای مهندس صفدری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. وی افزود: نظر به اینکه مشتری ولی نعمت ماست، بانک و بیمه باید به نحوی با تعامل با یکدیگر کار کنند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.
مدیرعامل بیمه "ما" توجه به اصول بازاریابی را مد نظر قرار داده و چگونگی مذاکره کردن به روش نوین و رعایت حقوق مشتریان را تعریف نمودند. آنچه بیشتر مورد بحث قرار کرفت مدیریت ارتباط مشتریان و ارزش آفرینی برای مشتریان پلاتینی و طلایی و انجام بازاریابی رابطه مند بود.
در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر سال ۹۵ که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد.افراد منتخب خانم ها مرضیه زارعی، انیسه رضایی، نجمه خالو و اعظم حسینی بودند.