صفحه اصلی / نباید بگذاریم حوادثی مانند معدن آزادشهر دوباره تکرار شود

نباید بگذاریم حوادثی مانند معدن آزادشهر دوباره تکرار شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در جریان سفر به استان گلستان با حضور در محل معدن یورت آزادشهر در گفتگو با معدنکاران با آنان اظهار همدردی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در گفتگوی کوتاهی با معدنکاران با بیان اینکه امروز چشم همه ملت ایران به این محل است و همه مردم غصه‌دار هستند، گفت: هیچ تفاوتی بین کسی که در این محل حادثه دیده با کسی که در تهران یا سایر شهرها حادثه می‌بیند، وجود ندارد.
روحانی خاطر نشان کرد: دولت برنامه‌های زیادی برای امنیت معادن دارد و آنها را با قوت دنبال می‌کند و نباید بگذاریم چنین حوادثی دوباره تکرار شود.
رییس‌ جمهور خاطر نشان کرد: بلافاصله بعد از اینکه در این معدن حادثه رخ داد تلفنی با استاندار گفتگو کرده و مسئولین مربوطه را موظف به رسیدگی به وضعیت حادثه‌دیدگان کردم.
روحانی با اظهار تسلیت و همدردی با کارگران و خانواده داغدار معدنکاران، گفت: امروز همه ملت ایران در غم و درد شما شریک هستند و دولت از همه توان و امکاناتش در قدم اول برای نجات کسانی که در معدن محبوس هستند، استفاده خواهد کرد و امیدوارم با لطف خدا به سلامت و زنده از معدن خارج شوند.
رییس‌ جمهور تصریح کرد: دولت همه توان و امکاناتش را برای امدادرسانی در این حادثه بسیج می‌کند و از همه کارگرانی که داوطلبانه از سراسر کشور برای حمایت و کمک به اینجا آمده‌اند، تشکر می‌کنم.
روحانی تأکید کرد: علل وقوع این حادثه با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به مردم اعلام خواهد شد که چه کسی و یا چه کسانی مقصر آن بودند. کسانی که در تأمین امنیت و سلامت این معدن مقصر بودند در هر رده‌ای که باشند، باید با آنان با قوت و جدیت برخورد شود و هیچ کس در این زمینه استثنا نیست.
رییس‌ جمهور تصریح کرد: مسئولین نسبت به جان کارگران و معدنکاران مسئول هستند و دولت وظیفه دارد که مسایل مربوط به این موضوع را پیگیری کند.
روحانی گفت: فکر نکنید که مسئولین در غم و درد شما شریک نیستند، بلکه تمام توان و تلاش خود را برای کاستن از آلام شما بکار خواهیم گرفت.
رییس‌ جمهور تأکید کرد: دولت مسایل و مطالبات شما را با جدیت پیگیری خواهد کرد و وزرای مربوطه موظف هستند تمام مشکلات را شناسایی و برطرف کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.