صفحه اصلی / راه افزایش تولید و اشتغال، تمرکز بر واحدهای تولیدی کوچک است

راه افزایش تولید و اشتغال، تمرکز بر واحدهای تولیدی کوچک است

 بر روی صنایع تولیدی کوچک است زیرا که راه افزایش تولید و اشتغال در آن است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ، طیبه سیاوشی شاه عنایتی در گفت وگو  افزود: در قرن ۲۱ بیشترین تمرکز بر کارگاه های تولیدی کوچک گذاشته شده چرا که بازدهی و سوددهی در این کارگاه ها بیشتر است.
وی ادامه داد: در ایران نیز باید بیشترین حمایت ها از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است، باشد ضمن اینکه باید برای بازار فروش تولیدات این واحدها هم تدابیر لازم اتخاذ شود.
سیاوشی همچنین بر لزوم توجه به کارآفرینی و ضرورت حمایت منطقی از کارآفرینان تاکیدکرد و گفت: باید از کسانی که در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی سرمایه گذاری می کنند، حمایت شود تا به این ترتیب شاهد اشتغالزایی بیشتر برای جوانان باشیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تولید داخلی کشور نیاز به تقویت دارد و یکی از راه های آن علاوه بر افزایش سرمایه گذاری داخلی، بهره مندی از سرمایه گذاری خارجی است. از این طریق همچنین می توان صادرات تولیدات داخلی را افزایش داد.
سیاوشی همچنین قاچاق را یکی از موانع رونق تولید داخلی دانست و افزود: قاچاق بیشترین ضربه را به تولید داخلی وارد کرده و لذا باید بر مبادی ورودی به طور کامل نظارت شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.