صفحه اصلی / طراحی و استقرار نظام مدیریت طرح و پروژه در شهرکها ونواحی صنعتی

طراحی و استقرار نظام مدیریت طرح و پروژه در شهرکها ونواحی صنعتی

سامانه مدیریت طرح و پروژه در جهت شفاف سازی آمارها و کمک به بهبود تصمیم گیری مدیران ارشد با حضور ۵ استان رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی، فرشاد مقیمی نظارت کمی و کیفی بر اجرای پروژه های عمرانی در وهله اول و سایر پروژه های مربوط به صنایع کوچک، برنامه ریزی و پشتیبانی در وهله بعدی را از اهداف اصلی این طرح برشمرد وگفت: نقص یا کمبود اطلاعات دقیق، درست و بموقع از پروژه‏ها و طرح‏های سازمان برای مقاصد تصمیم‏گیری و سیاستگذاری و نبود اطلاعات کافی مربوط به پروژه‏ها در سیستم داشبورد مدیریتی باعث شد تا این سامانه طراحی و به عنوان یکی از برنامه های تحولی سازمان در سال جاری در دستور کار قرار گیرد.
معاون برنامه ریزی سازمان در ادامه شکاف نظارتی و خلاء تعامل میان شرکت اصلی و واحدهای زیرمجموعه و پیگیری اجرای پروژه‏ها و رفع مشکلات مدیران پروژه در ارتباط با ابزارها و فرآیندهای اجرایی مدیریت طرح را از الزامات اجرای این طرح برشمرد وافزود: با راه اندازی این سامانه و به روز رسانی آن توسط شرکت های استانی، تهیه و ارائه گزارش‏های مستمر و دوره‏ای جامع و تحلیلی طرح‏ها و پروژه‏های سازمان جهت تصمیم‏سازی و تصمیم‏گیری به‏موقع مدیران ارشد تسهیل خواهد شد.
مقیمی معتقد است: رصد و نظارت بر پروژه‏ها و طرح‏های سازمان به صورت یکپارچه امکان پذیر شده و نظارت‏های مقطعی و گسسته کنار گذاشته خواهد شد.
گفتنی است، نخستین دوره آموزشی سامانه مدیریت طرح و پروژه با حضور مدرس شرکت مشاور و مجری پروژه به همراه کارگاه آموزشی جهت ورود ‌داده ها  و اطلاعات یک پروژه واقعی با حضور نمایندگانی از حوزه های فنی و برنامه ریزی ۵ شرکت استانی برگزار شد. همچنین به زودی بیش از ۵۰۰ کاربر استانی و عوامل اجرایی دست اندرکار پروژه ها اعم از مشاوران، پیمانکاران و ناظران در سطوح استانی، سازمان و شهرکها و نواحی صنعتی به تدریج آموزش می بینند و به این سامانه دسترسی خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.