صفحه اصلی / پیمانکار معدن آزادشهر ۵۰ میلیارد ریال به سازمان بدهکار است

پیمانکار معدن آزادشهر ۵۰ میلیارد ریال به سازمان بدهکار است

در استان گلستان ۵۰ میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکار است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ماین نیوز، عبدالرضا تاج الدین روز جمعه در حاشیه بازدید از معدن زغال سنگ زمستان یورت در شرق گلستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با این وجود، مستمری کارگران فوت شده و مصدوم حادثه انفجار معدن از فردا پرداخت می شود.
وی بیان کرد: مقدار حقوق و بیمه مصدومین و کارگران فوت شده این معدن در دست بررسی است و خانواده های جانباختگان و مصدومان اطمینان داشته باشند که از تضییع حق این کارگران جلوگیری می کنیم.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی افزود: این معدن برای جلوگیری از حوادث بعدی به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای شش ماه بسته است و در همین مدت کارگران از مزایای بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.
تاج الدین ادامه داد: همه مصدومان این حادثه در مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی بستری شدند و در تمام طول درمان از خدمات رایگان درمانی این مراکز استفاده خواهند کرد.
در پی وقوع انفجار در یکی از پنج تونل در حال بهره برداری معدن زمستان یورت آزادشهر مقارن ظهر چهارشنبه گمان می رود ۳۵ تن در داخل تونل محبوس شده باشند که تاکنون پیکر ۲۲ تن پیدا شده که یکی از آنها هنوز از محل حادثه خارج نشده است.
معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در فاصله ۹۰ کیلومتری شرق گرگان مرکز گلستان بر اثر افزایش گاز متان داخل آن منفجر شد و همچنان عملیات امداد و نجات و هوادهی برای دسترسی به عمق تونل و مشخص شدن وضعیت سایر محبوسان ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.