صفحه اصلی / آیفکس با سبزپوشی هفته را به پایان رساند

آیفکس با سبزپوشی هفته را به پایان رساند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی فرابورس ایران، در جریان مبادلات امروز نمادهای «مارون» و «بمپنا» در عملکرد مثبت آیفکس اثرگذار بودند؛ با این حال نمادهای «شاوان» و «ذوب» مانع از رشد بیشتر شاخص کل شدند.
در آخرین روز این هفته معاملاتی، شاهد جابه‌جایی بیش از ۳۳۸ میلیون ورقه به ارزش بالغ بر یک هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال در مجموع بازارهای فرابورس ایران بودیم که این حجم از معاملات در بیش از ۳۸ هزار نوبت دادوستدی صورت گرفت.
در این میان بیش از ۱۶۲ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۵۴۷ میلیارد ریال در بازارهای اول و دوم دست‌به‌دست شد و بیشترین حجم و ارزش معاملاتی نیز به ترتیب به نماد «ذوب» که پربیننده‌ترین نماد امروز بود و نماد «اپرداز» که ۴.۷ درصد افزایش قیمت داشت، تعلق گرفت. در همین حال نماد «حریل» متعلق به شرکت ریل پرداز سیر با نقل‌وانتقال بیش از ۲۴ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۴۸ میلیارد ریال، رتبه دوم را از نظر بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی کسب کرد.
امتیاز تسهیلات مسکن دی‌ماه ۹۵ به بیشترین حجم و ارزش معاملاتی در میان تسه‌ها دست یافت و تسه شهریور۹۴ با ۷۲۷ هزار ریال یعنی بیشترین قیمت در روز جاری خریدوفروش شد. کم‌ترین قیمت نیز در این میان به نماد تسه۹۴۰۲ با ۶۳۲ هزار ریال اختصاص داشت.
در بازار اوراق با درآمد ثابت نزدیک به ۴۳۶ هزار ورقه دست‌به‌دست شد که ارزشی بالغ بر ۴۱۳ میلیارد ریال را رقم زد و اسناد خزانه مرحله نهم با جابه‌جایی بیش از ۱۲۵ هزار ورقه به ارزش بیش از ۱۱۶ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را به دست آورد.
همچنین جابه‌جایی بیش از ۱۷۳ میلیون ورقه به ارزش افزون بر ۲۲۵ میلیارد ریال نتیجه دادوستدهای صورت‌گرفته در تابلو ب بازار پایه بود.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.