صفحه اصلی / جلوگیری از تلفات در بخش برق سرمایه گذاری است

جلوگیری از تلفات در بخش برق سرمایه گذاری است

 است و در این زمینه هر چه بیشتر کارکنیم بیشتر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.
به گزارش کسب و کار نیوز، علی‌اکبر نصیری در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در رابطه با اقدامات انجام شد برای کاهش خاموشی‌ها اظهار کرد: در راستای کاهش خاموشی‌ها اقدامات خوبی انجام و کارگروهی هم در این زمینه تشکیل‌شده که نقاط ضعف را شناسایی کردند و منجر به کاهش خاموشی‌ها در سال ۹۵ شد.
وی در رابطه با اجرای طرح «ساعت به وقت گلستان» گفت: با اجرای این طرح که از ساعت ۱۳ الی ۱۵ اجرایی می‌شد توانستیم ۱۰۰ مگاوات ذخیره کنیم و در کشور رتبه سوم را به خود اختصاص دهیم.
 وی بیان کرد:با اجرای طرح «ساعت به وقت گلستان» و تعامل با مشترکین توانستیم ۱۰۰ مگاوات برق ذخیره و رتبه سوم کشوری را کسب کنیم.
وی اظهار کرد: در شرکت توزیع برق گلستان سعی شده با عنایت به اسناد بالادستی که شامل برنامه توسعه پنجم و برنامه ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده موضوعات مختلف از جمله کاهش تلفات، کاهش خاموشی‌ها و مدیریت مصرف و پیک سایی را برنامه‌ریزی کرد.
وی با بیان اینکه در شرکت توزیع برق ۱۴ هزار شبکه فشار متوسط و ضعیف داریم، افزود: ۱۵ هزار ترانس هوایی و زمینی در گلستان نصب‌شده و وظیفه برق‌رسانی باکیفیت به ۷۰۰ هزار مشترک با شرکت برق گلستان است.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.