صفحه اصلی / فعالیت ۸۰ شعبه اخذ رای شوراهای شهر و روستا در کردکوی

فعالیت ۸۰ شعبه اخذ رای شوراهای شهر و روستا در کردکوی

شوراهای اسلامی شهر و روستای در این شهرستان ثبت نام کردند؛ برای تصاحب ۱۰۷ کرسی با هم رقابت خواهند داشت.
به گزارش کسب و کار نیوز، مجتبی جمالی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در مجموع ۳۰ نفر زن داوطلب برای عضویت در شوراهای شهر و روستای کردکوی داریم که ۲۲ نفر آنها در روستاها با یکدیگر رقابت خواهند داشت.
فرماندار کردکوی اضافه کرد: تعداد نامزدهای شوراهای شهر و روستای این شهرستان نسبت به دوره قبل (شورای چهارم) چهار درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه مشارکت زنان داوطلب برای عضویت در شورای شهر کردکوی نیز نسبت به دوره گذشته ۱۸ درصد افزایش را نشان می دهد، گفت: همچنین میزان سواد نامزدها در سطوح زیردیپلم، دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس به ترتیب ۲۴، ۱۷، ۷۴ و ۱۳۶ درصد نسبت به دوره قبل ارتقاء داشته است.
به گفته جمالی؛ از ۸۰ شعبه اخذ رای پیش بینی برای شهرستان کردکوی ۳۴ شعبه شهری و ۴۶ شعبه روستایی است که از این تعداد یک مورد آن سیار شهری و ۲ شعبه ثابت – سیار روستایی می باشد.
فرماندار اظهار کرد: انتخابات دوره گذشته شوراهای شهر در ۲۷ روستای کردکوی برگزار شد که در این دوره یک روستا به جمع آن اضافه شده است.
جمالی با بیان اینکه شورای شهر کردکوی ۵ نفر عضو دارد؛ گفت: همچنین ۹ روستای کردکوی شورای ۵ نفره و ۱۹ روستا شورای ۳ نفره خواهند داشت.
فرماندار کردکوی اظهار داشت: اختلاف سلیقه ‎باید تکمیل کننده باشد و در عین کثرت، وحدت داشته باشیم تا به یکپارچگی و اقتدار نظام کمک شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.