صفحه اصلی / تولید و اشتغال با فعالیت واحدهای تولیدی کوچک راه می افتد

تولید و اشتغال با فعالیت واحدهای تولیدی کوچک راه می افتد

 که به عدم فعالیت مواجه شدند بخاطر این است که بازار شان به راه نیست.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از رازق، غلامرضا حسن پور در رابطه با راهکارهای تولید و اشتغال، اظهار کرد: تولید و اشتغال زمانی راه می افتد که واحدهای تولیدی کوچک ما با تمام ظرفیت کار کنند و به واحدهای بزرگ اقتصادی کمک کنند.
 وی با بیان اینکه شبکه توزیع هم آسیب هایی دارد که باید این آسیب ها شناسایی شود، گفت: دولت به این بخش توجه جدی و کافی نداشته است.
رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور افزود: بسیچ اصناف ارتباط خوبی با مسئولان گرفته اند ولی انتظارات برآورده نشد و امیدوارم هر دولتی که از مردم رأی اعتماد را گرفت به بازار و اصناف توجه ویژه داشته باشد.
حسن پور با تأکید بر اینکه وقتی بازار راه افتاد، تولیدی ها هم راه می افتد، اضافه کرد: عمده مشکل تولیدی های بزرگ که به عدم فعالیت مواجه شدند بخاطر این است که بازار شان به راه نیست.
وی با اشاره به اینکه بسیج اصناف و بازاریان در انتخابات گامی برای کاندیداها برنمی دارد، تصریح کرد: توصیه جدی ما به تمام پایگاه هایمان در سراسر کشور این است.
رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با بیان اینکه بسیج تجار در اواخر سال ۹۵راه افتاد، اضافه کرد: دوستان بسیجی و متدینین تجار هم کمک ما کردند و در این راستا کارشان را شروع کردند.
وی افزود: موضع بسیج اصناف موضع رهبری در قالب حضور حداکثری در انتخابات و ایجاد شوق، نشاط، تلاش و فکر جهت انتخاب آزادانه مردم است تا خود مردم در جریان حضور در انتخابات و پای صندوق های رأی با مطالعه برنامه های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با تأمل اصلح را انتخاب کنند تا انتخابات خوب دیگری را باخلق حماسه دیگر به ثبت برسانیم.
وی با تأکید بر اینکه خیلی از پایگاه های بسیج ما در کشور در اتحادیه ها و اتاق های اصناف توسط خود بازاریان به عنوان فرمانده پایگاه ها اداره می شوند، اضافه کرد: انتظار داریم تا تلاش کنند تا این امید در جامعه ایجاد شود و حضور حداکثری را در تمام اقشار به ویژه بازار و اصناف داشته باشیم.
رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با اشاره به بیان ارزشمند امام خمینی (ره) به جایگاه بازار و اصناف در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام راحل در این رابطه فرمودند "اصناف بازوان قدرتمند نهضت هستند" و مقام معظم رهبری هم در این رابطه فرمودند که "اولین گروهی که به ندای امام راحل در نهضت پاسخ داد بازاریان بودند".
رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در خاتمه اظهار کرد: بازاریان و فعالان اصناف باید مشوق مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باشند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.