صفحه اصلی / تصفیه خانه بزرگ آب گیلان یک دانشگاه است

تصفیه خانه بزرگ آب گیلان یک دانشگاه است

به گزارش سکب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با اشاره به وظیفه تأمین و توزیع آب در ۵۰ شهر استان و خدمات دفع بهداشتی فاضلاب اظهار کرد: اطلاع رسانی و آگاهی گروه های مرجع و متخصصین استان از نحوه ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب از برنامه های مهم این شرکت در سالجاری است.
مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو برای کلیه شهرهای استان طرح های آبرسانی در دست اجرا دارد افزود: شرکت آب و فاضلاب وظیفه تولید و توزیع آب، مانند آنچه در تصفیه خانه آب گیلان مشاهده می کنید را برعهده دارد.
وی با تأکید بر تغییر نگرش در آحاد جامعه به خصوص متخصصین جهت آگاهی از مشکلات و سختی تآمین و توزیع آب تصریح کرد: تصفیه خانه بزرگ آب گیلان یک دانشگاه است و مردم وعلاقمندان می توانند با تصفیه آب به صورت علمی آشنا شوند که آگاهی بیشتر و کاملتر مردم از طریق افزایش ضریب نفوذ اطلاع رسانی از اهم برنامه های آبفای گیلان می باشد.
در ادامه هادی نیزه باز، قائم مقام مدیرعامل آبفای گیلان گزارشی از وضعیت تأمین و توزیع آب شهرهای گیلان ارائه کرد و گفت: آبفای گیلان با ۱۳ واحد تصفیه خانه آب با ظرفیت ۳۵۷۰۰۰ مترمکعب در شبانه روز و ۳۸۳۰۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره ، تأمین و توزیع آب شهرهای استان را بر عهده دارد.
وی همچنین اظهار کرد: مدول دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان به روش BOT در حال اجراست و این تصفیه خانه تأمین کننده آب ۶۴ % جمعیت شهری استان می باشد و آبفای گیلان طرحهای ملی و استانی آبرسانی و طرحهای مهم فاضلاب را نیز در دست اجرا دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.