صفحه اصلی / تفاهم نامه همکاری سه جانبه پژوهشگاه نیرو، دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد انعقاد شد

تفاهم نامه همکاری سه جانبه پژوهشگاه نیرو، دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد انعقاد شد

 و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضای «محمدصادق قاضی زاده» رییس پژوهشگاه نیرو، «داریوش پورسراجیان» رییس پارک علم و فناوری یزد و «محمدصالح اولیاء» رییس دانشگاه یزد رسید.
به گزارش سکب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، «وحید احمدی» معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشستی که در حاشیه انعقاد این تفاهم ‎‎ نامه برگزار شد، با تاکید بر تسریع روند عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه، اظهار کرد: امیدواریم در آینده ‎‎‌ای نزدیک شاهد عملیاتی شدن این تفاهم نامه و انعقاد قرارداد های مربوطه باشیم.
وی با اشاره به پتانسیل و تجارب خوب پارک علم و فناوری یزد، افزود: این تجربه پشتوانه خوبی برای منطقه ویژه فناوری یزد به شمار می رود.
محمد صادق قاضی زاده، رییس پژوهشگاه نیرو نیز تاریخ یزد را سراسر بهره‏‏‌وری از انرژی و اشتغال ‎‎ زایی بیشتر با سرمایه ‎‎ گذاری کمتر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم‏‏نامه، تاریخ تکرار شود.
استفاده از توانمندهای دانشگاه و پارک یزد، افزایش و انسجام‌بخشی رساله ‎‎ های تحصیلات تکمیلی مرتبط، گسترش تحقیقات هدفمند، جریان ‎سازی طرح ‎های پژوهشی و دعوت به همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه ‎‌ها در حوزه انرژی از جمله مفاد این تفاهم ‎‎نامه بود.
در پایان معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت همراه، از بخش های مختلف پارک علم و فناوری یزد بازدید کردند.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.