صفحه اصلی / همایش اصناف و بازاریان استان زنجان

همایش اصناف و بازاریان استان زنجان

استاندار زنجان در همایش اصناف و بازاریان استان زنجان با اشاره به اهمیت و نقش همایش اصناف و بازاریان استان زنجان مهم بازاریان در تحقق عنوان سال گفت: معرفی و فروش  بیش‌تر تولیدات داخلی از سوی بازاریان میتواند قدم مهمی در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال بردارند.
درویش امیری با بیان اینکه تمرکز روی زیرساخت های اقتصاد مقاومتی، باعث رشد تولید و ایجاد اشتغال در کشور خواهد شد گفت: با افزایش اشتغال اقتصاد کشورهم نسبت به گذشته مقاوم تر می شود.
وی افزود: با بالا بردن کیفیت کالاهای ایرانی توسط تولید کنندگان، باید مردم در سراسر کشور احساس کنند دیگر احتیاجی به خرید اجناس خارجی ندارند.
بیات فرماندار زنجان هم در این نشست با اشاره به دائمی شدن ستاد خدمات سفر استان به نقش مهم بازار دررونق گردشگری شهر زنجان اشاره کرد وگفت: رونق گردشگری در شهر زنجان نیازمند فعالیت بازار در ایام تعطیلات است.
فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در استان زنجان وجود دارد، گفت: از این میزان ۳۳ هزار و ۳۶۴ واحد صنفی دارای پروانه کسب بوده و ۴ هزار و ۲۶۹ پروانه فاقد پروانه کسب هستند. 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.