صفحه اصلی / بی‌طرفی عوامل انتخابات در عمل افراد مشهود باشد

بی‌طرفی عوامل انتخابات در عمل افراد مشهود باشد

عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای شورای نگهبان استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات یکی از عرصه های مهمی است که اگر هر کدام از اعضاء جامعه در هر جایگاهی که هستند به وظایف خود به خوبی عمل کنند، می تواند جهش خوبی برای توسعه و موفقیت کشور به ارمغان آورد.
وی با بیان اینکه تمامی عوامل انتخابات با هدف برگزاری انتخابات صادقانه و پاک فعالیت می کنند، افزود: باید بی‌طرفی عوامل انتخابات در عمل افراد مشهود باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: هر فردی در جامعه در زمان انتخابات حق رای دارد و عوامل برگزار کننده انتخابات نیز از این موضوع مستثنی نیستند، اما این رای محفوظ است و در فعالیت‌های انتخاباتی نباید به هیچ عنوان تاثیر گذار باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: عوامل برگزار کننده انتخابات نباید سخنران و یا حامی جریان سیاسی خاصی باشند، چرا که سلامت انتخابات دچار ابهام خواهد شد.
گراوند بیان کرد: پس از ابلاغ حکم به افراد برگزار کننده، افراد باید  بدور از دیدگاه های شخصی و جناحی تمام دغدغه آنان برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور باشد.
وی گفت: امسال در استان بوشهر دو شهر بوشهر و برازجان انتخابات شورای اسلامی شهر در آنها به صورت الکترونیک انجام می شود و امیدواریم تجربه خوبی برای برگزاری انتخابات الکترونیک و در همه نقاط استان در انتخابات های آینده باشیم.
معاون استاندار بوشهر افزود: مردم همیشه در تمامی عرصه ها از مسئولین و سیاسیون جلوتر بوده اند و در ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که در ایام تعطیلات نوروز صورت گرفت شاهد آن بودیم.
وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بسیار آگاه هستند و سرنوشت کشور برای آنان بسیار مهم است، بیان کرد: امسال در همه روستاهای استان بوشهر انتخابات شورا برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، به گزارش کسب و کار نیوز، در حراج سر ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.